چهارشنبه, ۰۸ فروردین, ۱۴۰۳

بررسی ابعاد فرهنگی و اجرایی هاستل در نشست «چرا سفر می‌کنید؟»

0 انتشار:
صدای میراث: نهمین نشست ‌«چرا سفر می کنید؟» با رویکرد ابعاد فرهنگی و اجرایی هاستل برگزار شد.
به گزارش بخش تشکل‌های صدای میراث، «چرا سفر می کنید؟» گفتگویی جمعی برای شنیدن روایت آنهایی است که از جنس سفر به تولید محتوای خلاق و داستان‌های جذاب دست پیدا کرده‌اند.
زهرا جعفریان و میلاد میرزایی که میهمانان نهمین نشست از برنامه «چرا سفر می‌کنید؟» بودند، به بررسی ابعاد فرهنگی و اجرایی هاستل پرداختند.
در سال های اخیر هاستل به عنوان یک فرهنگ تازه وارد در ایران، درحالی که پرسش‌های زیادی از سوی اهالی سفر به همراه داشت، با ایجاد یک فضای تعاملی به جذب گردشگران خارجی کمک کرد.
با نگاهی به تاریخچه این فضای اقامتی، درمی‌یابیم که امروزه بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا به دلیل تمایل به سفر ارزان و علاقه به ایجاد تعامل با دیگر فرهنگ‌ها، هاستل را به عنوان اقامتگاه در سفرهای خود انتخاب می‌کنند.
زهرا جعفریان و میلاد میرزایی که پیشتر با «رادیو آهنگ سفر» به عرصه گردشگری وارد شدند، از شروع فعالیت گروه خود در راه‌اندازی هاستل «ونو» صحبت کردند و مراحل تاسیس آن را برای علاقمندان این حوزه شرح دادند.
همچنین میلاد میرزایی از تاثیر میهمان‌نوازی ایرانی در گردشگری پایدار و گسترش فرهنگ هاستل در ایران سخن گفت.
نحوه برخورد با گردشگر خارجی، مراحل کسب مجوز از سازمان های مربوطه و قوانین هاستل در ایران از دیگر مباحث مورد گفتگو در این برنامه بود.
print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید