سه شنبه, ۰۷ فروردین, ۱۴۰۳

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: مونسان برای پرزنت کردن خود به مجلس می‌آید نه ارائه برنامه

0 انتشار:

صدای میراث: علی‌اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روز سه‌شنبه برای رای اعتماد در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود. قرار است او صبح فردا به کمیسیون اجتماعی مجلس برود تا براساس آنچه در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است به «ارایه برنامه و رویکرد آتی» وزارتخانه بپردازد.

اما آیا علی‌اصغر مونسان فردا برای ارایه برنامه به کمیسیون اجتماعی مجلس خواهد رفت؟ پیگیری صدای میراث از عبدالرضا ناصری رییس کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص کرد که اینچنین نیست و علی‌اصغر مونسان تنها برای «پرزنت» کردن خود در این کمیسیون حاضر می‌شود.

عبدالرضا عزیزی در پاسخ به این سوال صدای میراث که شاخص‌های کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چیست؟ و آیا آقای مونسان با برنامه‌ در نشست این کمیسیون حاضر می‌شود؟ گفت: هدف از حضور آقای مونسان در کمیسیون اجتماعی مجلس آن است که ایشان خودشان را به نمایندگان معرفی کنند و در حقیقت برای پرزنت کردن خودشان در کمیسیون حاضر می‌شوند.

او با اعلام این موضوع که سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی درخواست داشت ساعت ۱۲ تا ۱ در نشست کمیسیون اجتماعی حضور یابد تا به کارهای دیگر و حضور در کمیسیون‌های دیگر برسد افزود: تلاش ما این بود که ایشان در ساعات اوج جلسه کمیسیون که همگی نمایندگان حاضر هستند به این نشست بیاید و خودش را پرزنت کند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین در پاسخ به این سوال صدای میراث که در برنامه کاری کمیسیون اجتماعی قید شده است، گزینه پیشنهادی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای «ارایه برنامه و رویکرد آتی» در جلسه کمیسیون حاضر می‌شود ولی شما می‌گویید این جلسه برای پرزنت کردن ایشان است؟ گفت: مگر می‌شود در یک زمان ۱۰ دقیقه‌ای به مجلس برنامه داد. هدف این است که آقای مونسان را به نمایندگان معرفی کنیم و برایشان رای جمع کنیم. همین!

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید