چهارشنبه, ۲۹ فروردین, ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: مقابله با فساد برنامه جدی ضرغامی در وزارت میراث‌فرهنگی است/تخلفات متعدد در واگذاری‌ها و اجرای پروژه‌ها صورت گرفته که نیازمند مقابله است/برنامه ضرغامی نمره قبولی از کمیسیون فرهنگی مجلس گرفت

0 انتشار:

صدای میراث: مجید نصیرایی سخنگوی فراکسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور عزت الله ضرغامی گزینه پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مجلس شورای اسلامی در جلسات متعدد کمیسیون‌های مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی بررسی برنامه‌های او در گفت‌وگو با صدای میراث اعلام کرد: در این جلسات بحث‌های متعددی صورت گرفت و آقای ضرغامی نیز به ارایه برنامه های خود پرداخت و اعضای کمیسیون نیز با دقت برنامه‌های او را بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس برنامه عزت‌الله ضرغامی برای اداره وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به این که برنامه‌های او نمره قبولی فراکسیون کمیسیون فرهنگی مجلس را گرفته است به صدای میراث افزود: در موضوع گردشگری ایشان نظرات خوبی داشتند و اعضای فراکسیون نیز تاکیدات ویژه‌ای داشتند. گردشگری یکی از صنایع‌ ارزآور برای ایران است و هم کمیسیون فرهنگی و هم آقای ضرغامی بحث‌های خوبی در موضوع گردشگری داشتند.

او گفت: اولویت اصلی وزارت میراث فرهنگی جبران خسارات ناشی از شیوع کرونا بر فعالان صنعت گردشگری است و ضرغامی برنامه‌ای برای جبران این خسارات دارد.

به گفته سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس، مقابله جدی با فساد در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در برنامه عزت‌الله ضرغامی وجود دارد و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز تاکید ویژه بر اجرای برنامه مقابله با فساد در وزارت میراث فرهنگی دارد.

مجید نصیرایی نماینده فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که تخلفات متعددی در موضوع واگذاری‌ها، انجام پروژه‌ها، قراردادها و … در این وزارت خانه صورت گرفته است که نیازمند مقابله جدی است.

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، عزت‌الله ضرغامی ر موضوع حمایت از صنایع‌دستی و صادرات هنرهای سنتی ایران بویژه در بخش فرش نیز برنامه های خوبی دارد که امید است اجرای این برنامه‌ها به خوبی پیش برود.

نصیرایی به موضوع میراث فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش آثار تاریخی و میراث فرهنگی نیز برنامه جامعی در موضوع نگاهداری و مرمت و حفظ آثار تاریخی کشور در دستور کار عزت الله ضرغامی است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید