چهارشنبه, ۰۸ فروردین, ۱۴۰۳

شورای نگهبان طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی را تایید کرد

1 انتشار:

صدای میراث: شورای نگهبان در جلسه صبح امروز خود طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تایید کرد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اعلام این خبر به صدای میراث گفت: شورای نگهبان تشکیل وزارت میراث فرهنگی را مغایر شرع و قانون اساسی ندانست و امروز موافقت شورای نگهبان با تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس اعلام شد.

به گزارش صدای میراث، طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی از سال ها پیش در دستور کار نمایندگان مجلس قرار داشت که هربار به دلیل لابیگری از دستور کار مجلس خارج می شد. اما اینبار شورای نگهبان به عنوان مرجع نهایی اعلام نظر درخصوص تشکیل این وزارتخانه سرانجام مصوبه مجلس در خصوص تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی را که دوبار برای رفع ایراد به مجلس ارسال شده بود تایید و بدین ترتیب امروز و در حالی که رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای بازدید از پروژه های گردشگری به گیلان سفر کرده بود، مهر تایید شورای نگهبان بر مصوبه مجلس برای تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه خورد.

print

Discussion۱ دیدگاه

  1. ممنون از اطلاع رسانی به موقع تان. ولی جالب اینه که هنوز سایت اطلاع رسانی سازمان این خبر رو که مربوط به خودشونه رو هنوز نذاشته. شاید به احترام اونایی که نمی‌خواستن این اتفاق صورت بگیره. ولی براشون متاسفم. این خبر رو به نظرم اونا باید زودتر منتشر می‌کردند. این تحریم اخبار هم احتمالا چیز جدیدیه که از سوی روابط عمومی این سازمان داره باب می‌شه. این سایت خبرهای پیشین رو هم در خصوص وزارتخونه شدن هرگز در خروجیش قرار نداد!!!!!!!

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید