جمعه, ۰۳ فروردین, ۱۴۰۳

نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده شود ننوشته ‌است

4 انتشار:

صدای میراث: آوا مشکاتیان نوه دختری استاد محمدرضا شجریان با تکذیب خبرهای مرتبط با وصیت‌نامه استاد شجریان برای خاکسپاری در جوار آرامگاه فردوسی اعلام کرد: «ایشان هرگز وصیتی مبنی بر این که کجا و چطور به خاک سپرده شوند ننوشته‌اند.»

آوا مشکاتیان دختر مرحوم استاد پرویز مشکاتیان، داماد خانواده شجریان اعلام در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: «متاسفانه در روزگاری که سوگوار عزیزمان «محمدرضا شجریان» هستیم، هزاران مطلب پیرامون ایشان روایت می‌شود که بسیاری از آن‌ها جعلی و نادرست است. از آن جمله، ویدیٔویی است که به عنوان وصیت‌نامه ایشان ساخته‌اند.»

نوه استاد محمدرضا شجریان اعلام کرد: «ممکن است بعضی از جملاتی که از قول ایشان گفته می‌شود دلنشین باشد، اما لزوماً گفته ایشان نیست و سندیت ندارد. ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده شوند، ننوشته‌اند.»

خبرهای مرتبط با وصیت استاد شجریان برای خاکسپاری در جوار آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی درست در روز فوت این استاد آواز ایران در رسانه‌ها منتشر شد.

پیش از انتشار این خبرها البته خانواده استاد شجریان از چند ماه قبل پیگیر خاکسپاری او در آرامگاه فردوسی بودند. اکنون نوه استاد شجریان اعلام کرده است که اصلا وصیتی مبنی بر مکان و نحوه خاکسپاری استاد شجریان پس از مرگ از سوی او صورت نگرفته است.

print

Discussion۴ دیدگاه

  1. شوالیه ی فرانسه در کنار خالق شاهنامه چه میشود گفت چه میتوان کرد

  2. صدای میراث فرهنگی بجای اینکه صدای میراث فرهنگی باشی انگار فقط با صدای مردم ایران مشکل داری. تمام خبرات در مورد خسرو آواز طعنه داره. از صدا و سیمای میلی عبرت بگیر و با مردم باش.

  3. منظور نوه دختری استاد شجریان، وصیت استاد اخوان ثالث هست که به نام وصیت استاد شجریان توی فضای مجازی پخش شده. گرفتی؟!

  4. admin

    درود بر شما مخاطب گرامی
    صدای میراث تنها به موضوع تدفین در عرصه و حریم آثار تاریخی پرداخته است. استاد شجریان همواره مورد احترام است و در مطالب منتشر شده درخصوص ایشان تنها موضوع حفاظت از عرصه و حریم آثار تاریخی مطرح بوده است.
    در تمامی گزارش های منتشر شده دراینباره نیز همواره از استاد محمدرضا شجریان با احترام نام برده شده است.
    سپاس
    صدای میراث

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید