جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی گیلگمش منتشر شد

0 انتشار:

صدای میراث: هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد «گوهرهای پنهان ایران» منتشر شد.

فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در بخش‌های متنوع شامل «جغرافیا»، «ایران‌شناسی»، «سبک زندگی»، «وقایع»، «هنر»، «اسطوره‌شناسی»، «محیط زیست»، «مطالعاتی» و «تاریخ» منتشر و عرضه می شود.

عدد هفت در اکثر فرهنگ‌ها عددی پر رمز و راز است و اکنون شماره هفتم مجله انگلیسی گیلگمش، با موضوع گوهرهای پنهان در دسترس خوانندگان است.

در هفتمین شماره از مجله انگلیسی گیلگمش، در بخش «جغرافیا» از جزیره پر رمز و راز هرمز و تنگه‌ ایلام می‌خوانید. در بخش «ایران‌شناسی» از خانه‌های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه و در بخش «سبک زندگی» مقاله‌هایی درباره  طعم‌های ایرانی و سفرنامه خوزستان منتشر شده است.

مقالات بخش «وقایع» به رویداد سفرنگاری دزفول گرام، صلح- میراث ناملموس ایران- و خانه استیو در کاشان پرداخته‌اند. در بخش «هنر» این شماره از کاشی هفت‌رنگ و نقاشی‌خط مدرن می‌خوانید و در «اسطوره‌شناسی» از شیمرها در هنر و اساطیر ایران باستان سخن به میان آمده است.

در بخش «محیط زیست» مجله شماره هفت انگلیسی گیلگمش درباره پرنده‌نگری و حیوانات پارک ملی گلستان صحبت کرده است. همچنین بخش «مطالعاتی»، معماری سرای سعدالسلطنه قزوین و کوچ‌روی در ایران را بررسی می‌کند.

بخش پایانی گیلگمش نیز به «تاریخ» اختصاص دارد که در این بخش با «شهر یری» آشنا می‌شوید و از جام زرین حسنلو بیشتر می‌خوانید.

به خوانندگان مجله های گردشگری پیشنهاد می دهیم شب‌های پاییزی را با خواندن این مجله پررمز و راز کوتاه کنید. هفتمین شماره فصلنامه انگلیسی گیلگمش در تعدادی از کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌کتاب‌ها و اقامتگاه‌های کشور در دسترس است. لیست نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ها در سایت این مجله به آدرس www.gilgameshmag.com قابل دسترس است. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای خرید آنلاین این فصلنامه به فروشگاه سایت گیلگمش و برای خرید آن به سایت www.amazon.com مراجعه نمایند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید