سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳

پنجمین جایزه یحیی برای محیط‌بانان برتر

0 انتشار:

صدای میراث: دومین جلسه هیات داوران پنجمین دوره جایزه مردمی یحیی با هدف بازنگری دوباره فرم‌های ارزیابی محیط‌بانان برگزارشد.

در این جلسه شاخص‌های ارزیابی داوران برای انتخاب محیط‌بان برتر مرور و بروزرسانی شد تا معیارهای انتخاب برگزیدگان جامع‌تر و فراگیرتر و دقت انتخاب داوران بیشتر شود.

به گزارش بخش تشکل‌های صدای میراث، جدا از تغییرات شاخص داوری و تغییراتی که در فرم ثبت نام جایزه یحیی اعمال شد، مقرر شد محیط‌بانان برگزیده هر دوره، تا دوره بعد امکان حضور در جایزه یحیی را نداشته باشند.

براین اساس برگزیدگان چهارمین دوره جایزه یحیی امکان حضور در این دوره را نخواهند داشت.

در این دوره نیز مانند دوره چهارم، جهت ایجاد دسترسى یکسان محیط‌بانان و تسهیل فرآیند ثبت‌نام، محیط‌بانان گرامی می‌توانند به صورت مستقیم ثبت نام کنند.

محیط بانان علاقمند به حضور در پنجمین جایزه یحیی می‌توانند فرم و مدارک خود را تا ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ از طریق تلگرام و واتس آپ ۰۹۰۵۷۴۱۷۶۳۲ یا آدرس ایمیل yahya.award@wildlife.ir به دبیرخانه جایزه یحیی ارسال کنند.

اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان این جایزه نیز پایان آذرماه ۱۳۹۷ انجام می شود.

دانلود فرم ثبت نام، پرینت فرم، تکمیل فرم، اسکن فرم و یا عکس از فرم ثبت نام با وضوح بالا و سرانجام ارسال از طریق تلگرام یا واتس‌آپ و ایمیل مراحلی است که محیط‌بان‌ها باید برای ثبت نام در جایزه یحیی تکمیل کنند. در صورت عدم دسترسی به پرینتر نیز محیط‌بان‌ها می توانند اطلاعات خود را طبق ترتیب فرم اصلی، دستنویس کنند و از فرم دستنویس خود عکس گرفته و به آدرس خواسته شده ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه جایزه یحیی نیز تهران، ابتدای جاده مخصوص کرج، نرسیده به شهرک اکباتان، خیابان فلسفی(بیمه ۴)، کوچه نوروزی، پلاک ۲، طبقه همکف شرقی
به تلفن/فکس: ۴۴۶۵۲۵۵۱-۰۲۱ است. عمچنین علاقمندان حضور در این جایزه می‌توانند در صورت بروز مشکل یا هرگونه سوال با دبیرخانه یا انجمن یوزپلنگ ایرانی تماس حاصل کنند.

جایزه یحیی یک جایزه مردمی است که به ابتکار دو تن از اعضای هنرمند انجمن یوزپلنگ ایرانی، به منظور تقدیر از محیط‌بانان زحمتکش سازمان حفاظت محیط‌زیست پایه‌گذاری شد. هدف از این جایزه، تجلیل از محیط‌بانانی است که تلاش‌های چشم‌گیری در زمینه حفاظت از عرصه‌های تنوع‌زیستی در حوزه‌های محل خدمت خود داشتند. در این جایزه، سالانه از سه محیط‌بان برگزیده کشور تقدیر می‌شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید