سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲

استانداری فارس: تعطیلی پاسارگاد از ۵ تا ۸ آبان صحت ندارد/اطلاعیه‌ منتسب به ما جعلی است

0 انتشار:

صدای میراث: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده به نقل از این نهاد پیرامون تعطیل بودن مجموعه جهانی پاسارگاد از روز پنجم تا هشتم آبانماه را جعلی اعلام کرد.

استانداری فارس اعلام کرد: اطلاعیه منتسب به استانداری فارس پیرامون مجموعه جهانی پاسارگاد که در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است جعلی است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش صدای میراث از صبح امروز اطلاعیه‌ای که به گفته استانداری فارس جعلی است در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است. در این اطلاعیه آمده است:«با توجه به سوءاستفاده‌های سیاسی و امنیتی برخی از گروهک‌های ضدانقلاب، مجموعه توریستی پاسارگاد از پنجم تا هشتم آبانماه تعطیل است. همچنین مسیرهای ورودی به این مجموعه توسط راهداری و نیروی انتظامی مسدود خواهد بود. هموطنان عزیز برای ادای احترام به شخصیت کوروش کبیر و بازدید از این مجموعه ارزشمند روزهای دیگری را انتخاب کنند»

استانداری فارس اما بلافاصله پس از دست به دست شدن این فیک نیوز(خبر ساختگی) در فضای مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این خبر صحت ندارد و اطلاعیه منتسب به استانداری فارس درخصوص روز کوروش جعلی است.

این اطلاعیه در شرایطی صادر شده است که بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس روز یکشنبه نطق پیش از دستور خود را به طور کامل به موضوع ۷ آبان‌ماه مشهور به روز کوروش اختصاص داد و از دولتمردان خواست که به این روز به عنوان یک فرصت مهم اقتصادی با رونق گردشگری و تقویت و استحکام هویت ملی و وحدت اقوام ایرانی نگاه کنند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید