پنج شنبه, ۰۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

استعفای مدیر موزه ملی قرآن به دلیل بی‌توجهی مونسان به حل مشکلات

0 انتشار:

مدیر موزه ملی قرآن در اعتراض به وضعیت مدیریتی در سازمان میراث‌فرهنگی و بی‌توجهی علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حل مشکلات موزه ملی قرآن از سمت خود استعفا کرد.

امیر لهراسبی با انتشار نامه‌ای خطاب به مونسان اعلام کرد: بیش از همیشه ارکان اساسی “منطق و استدلال” در بدنه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کمرنگ شده و شرایط ادامه همکاری برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی فراهم نیست.

لهراسبی تاکید کرد: در طول یک سال حضور در سمت مدیریت موزه ملی قرآن کریم، هر جا امکان و مجال اقدام براساس ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و مبتنی بر الگوی نیازسنجی کارکنان و بازدیدکنندگان موزه ملی قرآن کریم فراهم شد، نتایج شگرفی همچون افزایش چشمگیر فعالیت‌های محتوایی و بازدید علاقمندان از این موزه را به بار آورد. علیهذا از آنجا که این سازمان عظیم و فرهنگی، لاجرم باید نقش اصلی و اثر گذار خود را در عرصه فرهنگ ایرانی اسلامی احیا کند.

مدیر موزه ملی قرآن خطاب به رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشت: تفصیل محورهای آسیب‌شناسی وضعیت گذشته موزه ملی قرآن کریم به عنوان بخش کوچکی از این مجموعه در ماه‌های اولیه‌ حضور اینجانب، خدمت مسئولان مربوطه ایفاد شد و همچنین فعالیت‌های صورت پذیرفته در ایام مسئولیت خود، خدمت جنابعالی ارائه شد که متاسفانه حتی امکان دیدار با حضرتعالی و بررسی مشکلات این مجموعه نیز فراهم نشد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید