پنج شنبه, ۰۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

نشست «اکوکمپ از راه‌اندازی تا پایداری» در موسسه آوای طبیعت پایدار

0 انتشار:

موسسه آوای طبیعت پایدار، نشست «اکوکمپ از راه‌اندازی تا پایداری» را براساس تجربه اکو کمپ «متین‌آباد» برگزار می‌کند.

رئیس هیت مدیره موسسه آوای طبیعت پایدار به صدای میراث گفت: «اکوکمپ از راه‌اندازی تا پایداری» با ارائه مطالبی در خصوص اصول و ضوابط، بایدها و نبایدهای اکو کمپ، نحوه بازاریابی و بازارسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اکو کمپ‌ها در سطح بین‌المللی، اکو کمپ‌ها و اهداف ۱۷گانه توسعه پایدار و همچنین اکو لیبل‌ها و گواهینامه‌های سبز، جمعه پنجم مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

افسانه احسانی گفت: سخنرانان این نشست جدای از بنده به عنوان مدرس اکوتوریسم و گردشگری پایدار، آقایان سعید اعظم واقفی مجری منطقه نمونه گردشگری متین‌آباد و نیما آذری مدرس گردشگری روستایی و جوامع محلی هستند.

وی افزود: در این کارگاه، تجربه سفرها و مشاهده مکان‌های مناسب برای احداث اکوکمپ و اقامتگاه و احساس نیازی که برای آموزش احساس می‌شد به علاقمندان ارایه می‌شود.

رییس هیات مدیره موسسه آوای طبیعت پایدار گفت: هدف برگزاری چنین نشست‌هایی، آگاهی‌رسانی به افرادی است که بدون تحقیق و مطالعه، برخورداری از تجربه و حتی نیروی اجرایی به سمت راه‌اندازی اقامتگاه می‌روند، ولی به مرور متوجه مشکلات می‌شوند.

او تاکید کرد: خواسته ما از همه سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری ورود آگاهانه و مسئولانه به حوزه اکوکمپ‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی است و به همین منظور به کلیه افراد شرکت کننده در این نشست پس از انجام ثبت‌نام، گواهی حضور در نشست ارایه می شود.

گفتنی است محل برگزاری نشست اکوکمپ از راه‌اندازی تا پایداری در دفتر موسسه آوای طبیعت پایدار به نشانی، تهران – خیابان یوسف آباد – بین خیابان ۱۶ و ۱۸ – پلاک ۱۴۸ – دفتر موسسه آوای طبیعت پایدار است.

موسسه آوای طبیعت پایدارمجموعه‌ای است که فعالیت اصلی آن آموزش، فرهنگ‌سازی و انجام پروژه‌های تخصصی در زمینه اکوتوریسم، گردشگری، محیط‌زیست طبیعی، هنرهای بومی و جوامع محلی است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید