شنبه, ۰۴ فروردین, ۱۴۰۳

بازگشت قطارهای گردشگری به ریل سفر

0 انتشار:

صدای میراث: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد که قطارهای گردشگری خود را به ریل سفر بازگردانده و این قطارها از ۱۴ شهریورماه حرکت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند.

به گزارش صدای میراث به نقل از رجا، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: قطار گردشگری شیرگاه روزهای جمعه ۱۴ و ۲۱ شهریور و قطار گردشگری سوادکوه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حرکت می‌کنند.

او افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آن‌ها توزیع می‌شود.

رضا عصاری بازدید از تپه میل شهر ری، دشت کویر، معدن نمک گرمسار، تپه‌های مریخی، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره، حبله رود و باغات میوه استان سمنان، چشمه رنگی و روستای شاداب، جاده گدوک، سه خط طلا، پل ورسک، پل اوریم، غار اسپهبد خورشید، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و… را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد.

وی افزود: وجود راهنمای مجرب، بیمه مسافرتی، پذیرایی بسته‌بندی شده شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده و همچنین اجرای برنامه‌های سرگرم کننده مانند شعبده‌بازی و اجرای مسابقه از خدمات شرکت رجا در این سفر است.

معاون اجرایی شرکت رجا اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و… آغاز و اجرایی کرده است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید