چهارشنبه, ۰۱ فروردین, ۱۴۰۳

بررسی فروش محصولات صنایع‌دستی در اقامتگاه‌های بومگردی

0 انتشار:

جلسه هم‌اندیشی معاون صنایع‌دستی با اعضای هیئت‌موسس انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی برگزار شد.

به گزارش سازمان میراث فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی در این نشست گفت: نحوه همکاری و مشارکت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در حوزه صنایع‌دستی باید به‌صورت شفاف مشخص شود تا موضوعات در سه اداره‌کل این معاونت مورد بررسی قرار گیرد.

معاون صنایع‌دستی بر پیگیری امور مربوط به این جلسه به‌صورت تخصصی تأکید کرد و افزود: هدف ما استفاده از صنایع‌دستی برای بهبود شرایط مناطق مختلف است، هدف فقط فروش نیست.

محمودیان گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت صنایع‌دستی هستند و می‌توان با ایجاد فروشگاه صنایع‌دستی در این اقامتگاه‌ها، جان تازه‌ای به این حوزه بخشید.

به گفته معاون صنایع‌دستی، نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۳ تا ۹ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه فرش، برپا خواهد شد، با توجه به این‌که امسال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است و صنایع‌دستی هم مصداق عینی این موضوع است، نمایشگاه امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

گفتنی است، ظاهرا اظهارات اعضای هیات موسس انجمن اقامتگاه‌های بومگردی در این جلسه هیچ اهمیتی برای سازمان میراث فرهنگی نداشته است که در خبر ارسال شده این سازمان اشاره‌ای به سخنان آن‌ها نشده است. سایت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز حاضر به انتشار سخنان اعضای هیات موسس انجمن اقامتگاه‌های بومگردی نشده است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید