چهارشنبه, ۰۱ فروردین, ۱۴۰۳

تفاهم نامه مشترک برای تهیه نظام فنی و اجرایی مرمت کشور منعقد شد

0 انتشار:

تفاهم نامه همکاری مشترک برای تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور امضا و منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ تفاهم نامه همکاری مشترک تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور صبح امروز امضا شد و محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی و سید جواد قانع فر رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دو سازمان این تفاهم نامه را امضا کردند.

«محمدحسن طالبیان» معاون میراث فرهنگی کشور با اعلام این خبر گفت: طی این تفاهم نامه تشکیل کارگروه های فنی و کمیته راهبردی و تامین اعتبار این طرح مورد تفاهم قرار گرفت.

او گفت: ساماندهی پیمانکاران و مشاورین و امور طراحی و نظارت، تدوین ضوابط و دستورالعملها و آیین نامه های مرتبط، مشخصات فنی و اجرایی حوزه میراث فرهنگی، امور مالی و قراردادها ، ارتقاء و تعیین صلاحیت عوامل اجرایی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه میراث فرهنگی از اهداف این تفاهم نامه است.

معاون میراث فرهنگی کشور همچنین تاکید کرد: دبیرخانه این تفاهم نامه در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خواهد بود و قرار است جلسات کمیته راهبردی حداقل یک بار در ماه به دبیری مدیر کل حفظ و احیا بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی سازمان برگزار شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید