پنج شنبه, ۰۹ فروردین, ۱۴۰۳

ثبت نخستین رکورد بازدید از غار علیصدر در سالجاری/۵۰ هزار گردشگر از علیصدر بازدید کردند

0 انتشار:

صدای میراث: در تعطیلات هفته گذشته ۷۵ هزار اقامت رسمی در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان همدان به ثبت رسیده است و میزان بازدید از غار علیصدر نیز به گفته علی خاکسار معاون گردشگری استان همدان در سه روز نخست تعطیلات آخر هفته گذشته به ۵۰ هزار بازدید رسید.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در همین رابطه گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر شاهد استقبال کم‌نظیر گردشگران از غار علیصدر بودیم.

مجید درویشی افزود: به دلیل استقبال فوق‌العاده هموطنان برای بازدید از بزرگ‌ترین غار آبی جهان که قابلیت قایقرانی دارد، در طول چند روز تعطیلی به صورت ۲۴ ساعته به مسافرین و گردشگران  خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان تا ساعت ۳ نیمه‌‌شب و حتی پس از آن برای بازدید از غار علیصدر در انتظار بودند، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، سطح رضایت گردشگران و بازدیدکنندگان از نحوه خدمات ارائه شده بالا بود و اکثریت قریب به اتفاق مسافرین با خاطره خوش و رضایت خاطر از علیصدر رفتند.

درویشی افزود: مجموعه شرکت سیاحتی علیصدر این آمادگی را دارد تا در همه ایام سال به ویژه فصل تابستان روزانه میزبان هزاران گردشگر باشد و با پایان یافتن تعطیلات عید فطر شرایط به حالت عادی برگشته و گردشگران حداقل انتظار را برای بازدید از این غار شگفت‌انگیز خواهند داشت.

وی ظرفیت‌های گردشگری استان همدان را بالا دانست و اعلام کرد: استان همدان یکی از قطب‌های‌ گردشگری ایران است که نام آن در جهان می‌درخشد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر برگزاری موفق اجلاس سازمان جهانی گردشگری توسط این شرکت در سال ۲۰۱۸ را یکی از مهم‌ترین اتفاقات گردشگری ایران در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: این شرکت در آینده نیز میزبان رویدادهای مهم ملی و بین‌المللی خواهد بود.

درویشی دعوت از مردم ایران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: این غار یکی از تماشایی‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایران است که خاطره بازدید از آن تا سال‌های سال با هر مسافر و گردشگر باقی خواهد ماند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید