شنبه, ۰۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

حمله شیر به موسس دهکده طبیعت باراجین قزوین در حضور رییس سازمان میراث‌فرهنگی

0 انتشار:

صدای میراث: یکی از کارکنان باغ وحش دهکده طبیعت باراجین قزوین صبح امروز حین بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از این مجموعه مورد حمله شیر نر به نام «اسد» در دهکده طبیعت باراجین قرار گرفت و از ناحیه کتف دچار آسیب شد.

به گزارش صدای میراث، دهکده طبیعت قزوین با تیمار حیوانات آسیب دیده و بازگشت آن‌ها به طبیعت تلاش دارد به عنوان یکی از زون‌های گردشگری استان قزوین تبدیل به پارک حیات وحش شود و نقطه گذاری این پارک برای ایجاد هفت منطقه به منظور احداث پارک حیات وحش با هدف احداث یک سافاری پارک مصنوعی شود.

علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث‌فرهنگی که به قزوین سفر کرده است در بازدید از دهکده طبیعت باراجین قزوین و زمانی که پشت شیشه قفس شیرهای این دهکده قرار داشت شاهد حمله شیر بزرگ جثه این دهکده به مسئول و موسس دهکده طبیعت باراجین بود.
نادررضا نوری که مسئول رسیدگی به گونه‌های حیات وحش این دهکده است در حمله شیر نر هنگام ورود به قفس شیرها دچار مصدومیت شد و سمت چپ بدن او دچار مجروح شد.
گزارش ویدیویی صدای میراث از دهکده طبیعت باراجین قزوین را در بخش چند رسانه‌ای دنبال کنید و ویدیوی حمله شیر در دهکده حیات وحش باراجین قزوین به نادررضا نوری موسس این مجموعه را اینجا تماشا کنید:
print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید