پنج شنبه, ۰۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

ششمین نمایشگاه عروسک‌های بومی با هدف حمایت از جامعه محلی برگزار می‌شود

0 انتشار:

«برای فرزندانمان عروسک‌هایی به قدمت ایران بخریم». این جمله‌ای است برای دعوت از خانواده‌ها به منظور بازدید از نمایشگاه عروسک‌های بومی ایران که هر فصل توسط موسسه آوای طبیعت پایدار برگزار می‌شود.

افسانه احسانی از فعالان عرصه گردشگری و آموزش جوامع محلی و مسئول برگزاری این نمایشگاه به صدای میراث گفت: در ششمین سال برگزاری نمایشگاه فصلی عروسک‌های بومی ایران، هنرمندانی از خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کهکیلویه بویراحمد، خراسان جنوبی و هرمزگان عروسک‌های دست ساز خود را به این نمایشگاه می‌آورند.

احسانی افزود: این نمایشگاه به مدت شش سال به صورت فصلی و با هدف ذائقه‌سازی و جلب توجه مخاطبان به اهمیت موضوع استفاده از عروسک‌های بومی با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برگزار می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه عروسک‌های بومی ایران از تاریخ ۲۶ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل تهران یوسف آباد بین خیابان ۱۶ و ۱۸ چلاک ۱۴۸ در موسسه آوای طبیعت پایدار برگزار می شود.

موسسه آوای طبیعت پایدار یک موسسه آموزشی است که فعالیت‌هایی در موضوعات زیست‌محیطی، منابع‌طبیعی، جغرافیایی و علوم وابسته مانند گردشگری، اکوتوریسم طراحی محیط، کارآفرینی، جوامع محلی و صنایع‌دستی دارد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید