سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳

نمایشگاه عکس «تراکب» با موضوع دغدغه زنان برگزار می‌شود

0 انتشار:

صدای میراث: نمایشگاه عکس‌های اجتماعی با عنوان «تراکب» با موضوع دغدغه‌هاى زنان ایرانى از ٢۴ تا ٢٩ آبانماه در گالرى شکوه برگزار مى‌شود.

مشاور رسانه نمایشگاه «تراکب» به صدای میراث گفت: عکاس این نمایشگاه شقایق کریمى است که طراحى آن را با راهنمایى و برنامه‌ریزى مازیار رضاخانى (دبیر جشنواره فیلم پروین اعتصامى و مدیرسابق مجموعه پردیس ملت) انجام داده است.

مازیار رضاخانی نیز کارگردانی یک پرفورمنس در ارتباط با موضوع نمایشگاه عکس «تراکب» را برعهده دارد. رضابرزگر و سمیرا شاهنجرینى نیز در این پرفورمنس ایفای نقش می‌کنند.

نمایشگاه عکس «تراکب» از ساعت  ۴ عصر تا ۸ شب در گالری شکوه به آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری برپا است.

گفتنى است، سناریوی این نمایشگاه نیز به قلم آزیتا ترکاشوند، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نوشته شده است. در این سناریو آمده است: «میوه ممنوعه است و جام می/به اشاره‌ای مباح می‌شود و به فسانه‌ای حرام/پایان دوره‌ای است و نامی و آغاز دورانی و نامی دیگر/گاهی از قضای آسمان است گاهی از گناه ناکرده/گاهی از عشق است و خواسته و گاهی از جفا و ناخواسته/مایه تقدیس و پرهیز است و گاه از ناچاری تلبیس/هر چه هست از لطافت است و لطف و شرمی ممدوح که بر این هم جشن می‌گیرند و هم عزا، هم عروسی هم فاتحه‌خوانی/راز سر به مهر است، میوه ممنوعه و جام می.»

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید