سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳

سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند

0 انتشار:

صدای میراث: سفرای تعدادی از کشورهای عضو اکو به‌منظور حضور در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین وارد کیش شدند.

به‌گزارش وزارت میراث فرهنگی، سفرای کشورهای پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه و ژاپن ظهر امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ وارد کیش شدند.

گفتنی است، نمایشگاه فرهنگ ایران زمین با رویکرد آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی، گردشگری و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود و جمعی از سفرای کشورهای عضو اکو علاوه بر بازدید از نمایشگاه و حضور در مجامع تخصصی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه نیز می‌پردازند.

اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش با حضور مهمانان داخلی و خارجی و با مشارکت و حضور ۱۰۷ غرفه از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی سراسر کشور برگزار می‌شود.

این رویداد از ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه جاری و با هدف رونق گردشگری کیش و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این جزیره برگزار می‌شود.

مرتضی رمضانی، معاون گردشگری منطقه آزاد کیش نیز گفته است: اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش با حضور مهمانان داخلی و خارجی همچنین حضور ۱۰۷ غرفه از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی سراسر کشور برپا شده است.

اوافزود: اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ با هدف رونق گردشگری کیش و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این جزیره در حال برگزاری است.

رمضانی تصریح کرد: برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعدد و متنوع در ایامی غیر از فصول پر رونق گردشگری کیش و رونق گردشگری داخلی و خارجی در جزیره کیش جزو برنامه‌های ماست.

این مقام مسئول با بیان اینکه جزیره کیش صرفا با ظرفیت گردشگری تفریحی شناخته می‌شود، گفت: رونق سایر انواع گردشگری، رونق بافت تاریخی و معرفی دیگر ظرفیت‌های کیش مورد تاکید و توجه است و در حال برنامه‌ریزی برای این مسئله هستیم.

رمضانی ضمن اشاره به اهتمام متولیان جزیره کیش شامل بخش خصوصی و بخش دولتی در برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: نشست با فعالان حوزه‌های گردشگری، افتصادی و عمرانی، بازدید از مجموعه‌های تفریحی، گردشگری و تاسیسات عمرانی منطقه جزو برنامه‌های ویژه ما برای گردشگران خارجی خواهد بود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید