پنج شنبه, ۰۹ فروردین, ۱۴۰۳

آمادگی علیصدر برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید فطر

0 انتشار:
صدای میراث: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد: ابتدای امسال شرایط آب و هوایی در همدان مناسب نبود و سفر هموطنان به استان همدان ممکن نشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر، مجید درویشی گفت: در حال حاضر شرایط آب و هوایی مناسب و شرایط جوی خوبی در همدان وجود دارد و از آنجا که تعطیلات عید فطر و آخر هفته پیش رو است علیصدر برای میزبانی از مسافران و گردشگران آماده است.
درویشی بابیان اینکه آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای پذیرایی از هم استانی‌ها و هموطنان در تعطیلات خردادماه وجود دارد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای تردد در مسیر غارعلیصدر نیز انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه شرایط برای میزبانی شایسته از مسافران فراهم است، افزود: مجموعه غار علیصدر برای پذیرایی از گردشگران، مسافران و مردم آماده است.
درویشی با اعلام آمادگی مجموعه علیصدر برای میزبانی ۲۴ ساعته از گردشگران در تعطیلات خردادماه افزود: از آنجا که هموطنان در ایام فروردین ماه نتوانستند به همدان سفر کنند پیش بینی می‌شود در تعطیلات آخر هفته جاری تعداد بیشتری مسافر نسبت به سال گذشته به مجموعه علیصدر مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده اسکان مسافران در روستای علیصدر با کمترین هزینه صورت می گیرد و سرویس دهی نیز به موقع به گردشگران ارایه می شود.
درویشی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی، نیروی انتظامی، هلال احمر، میراث فرهنگی و فرمانداری کبودرآهنگ و بخشداری گل تپه به عمل آمده افزود: بازارچه‌های خوبی در سایت علیصدر پیش بینی شده که سوغات استان همدان را به مسافران عرضه می‌کند.
وی با بیان اینکه مهمانپذیرها و مهمانسراهایی نیز در منطقه غار وجود دارد که مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند، گفت: روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر مسافر در مجموعه علیصدر انجام می‌شود و هر زمان که مسافر وجود داشته باشد این پذیرش انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه علیصدر به صورت شبانه نیز ظرفیت اسکان ۳ هزار گردشگر و بازدید کننده را دارا است گفت: حداقل زمان برای خدمات دهی به گردشگران لحاظ شده است.
print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید