پنج شنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳

اپلیکیشن گردشگری در اختیار گردشگران ورودی چهارمحال و بختیاری قرار می گیرد

0 انتشار:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: اپلیکیشن گردشگری در اختیار مسافران ورودی به این استان قرار خواهد گرفت.

«مهرداد جوادی» مدیرکل اداره میراث فرهنگی چهارمحال بختیاری در نشست با رؤسای ادارات میراث فرهنگیشهرستان های چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، به منظور اطلاع رسانی بهتر، آسانتر و سریع تر جاذبه های فرهنگی، تفریحی، طبیعی و گردشگری این استان اپلیکیشن گردشگری با همکاری اداره کل فنآوری اطلاعات و ارتباطات استان طراحی شده است.

وی افزود: اپلیکیشن گردشگری چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال به صورت پایلوت برای شهرستان های شهرکرد و سامان طراحی و اجرایی شده بود.

جوادی تصریح کرد: با راه اندازی اپلیکیشن گردشگری در تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری می توان در هزینه های اطلاع رسانی مکتوب صرفه جویی کرد.

به گفته او: همکاری تمامی اعضای ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرداری ها برای فراهم کردن شرایط آسان به منظور حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به استان ضرورت دارد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی چهارمحال بختیاری کرد: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر تمامی شرایط لازم برای حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید