سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲

برگزاری نمایشگاه بین اللملی گاسترونومی غذا و‌نوشیدنی در نمایشگاه شهر آفتاب

0 انتشار:

صدای میراث: پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی گاسترو‌نومی غذا و‌نوشیدنی(مواد اولیه و نوشیدنی های رستورانی)آبان ماه در نمایشگاه شهر افتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه؛ گاسترونومی یکی از مهم‌ترین علوم زندگی است که به بررسی ارتباط بین غذا و فرهنگ می پردازدو از آنجا که سرعت زندگی رو به افزایش است ،تغییر روش زندگی اجتماعی ،فرهنکی،صنعتی در نحوه تولید،تهیه و مصرف غذا دچار تغییرات بنیادی شده است.

یادآور می شود،گاسترونومی در دنیای امروز به یکی از بخش های گردشگری تبدیل شده است که جذابیت های فرهنگی را برای گردشگران و پژوهشگران این حوزه فراهم کرده است.

پنجمین نمایشگاه  گاسترونومی غذا و نوشیدنی با هدف بررسی روند تغییرات ذائقه غذایی و امکان برقراری ارتباط مستقیم با دست اندرکاران صنعت غذا برگزار می شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار فعالان صنعت غذا و‌نوشیدنی قرار می دهد تا با اخرین یافته های این صنعت در حوزه رستوران داری و صنعت غذا آشنا شوند.

در حاشیه برگزاری  پنجمین نمایشگاه بین المللی گاسترونومی غذا و‌نوشیدنی  سمینار و دوره های آموزشی درباره مواد اولیه و‌نحوه آماده سازی  با حضور استادان برتر برگزار خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی گاسترونومی غذا و‌نوشیدنی پس از ۵سال برگزاری به جایگاه مطلوبی در سطح کشور دست یافته است.این نمایشگاه از۲۵تا ۲۸آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه شهر افتاب تهران برگزار می شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید