پنج شنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳

برگزاری سومین پیش‌سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران در هفته گردشگری

0 انتشار:

صدای میراث: سومین سلسله از وبینارهای پیش‌سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران همزمان با هفته گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش برگزارکنندگان این وبینار، در این وبینارها که از روز دوشنبه، ششم مهرماه آغاز می‌شود، سیر تحولات تاریخی یکصد سال گذشته در گردشگری بررسی می‌شود و راهکارها و چشم‌انداز آینده توسط اساتید و کارشناسان این حوزه‌ها مورد تحلیل قرار می‌گیرد. موضوع این وبینارها، سیر تحول تاریخی هتل‌ها و مراکز اقامتی، بومگردی‌ها و اقامتگاه‌های سنتی، تورگردانی و تورهای ورودی به ایران، آژانس‌های مسافرتی در ایران، خوراک، غذا، نوشیدنی و رستوران، آموزش‌های مهارتی، گردشگری شهری، گردشگری سلامت و طب سنتی، گردشگری فرهنگی، زیارتی، طبیعت‌گردی و ورزشی، سیاست‌گذاری در گردشگری، فناوری‌های نوین و کسب‌وکارهای جدید گردشگری، خدمات آموزشی و پژوهشی گردشگری خواهد بود.

این وبینارها در مقدمه سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران و در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده، همزمان با هفته گردشگری، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب برگزار می‌شود.

برای شرکت در این وبینارها به صورت رایگان می‌توانید از نشانی tourismsymposium.ir/webinar وارد شوید. گفتنی است،

این سومین مرحله از وبینارهای سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران است که در ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ قرار است برگزار شود. حمل و نقل، مهمان‌نوازی، پذیرایی، غذا و نوشیدنی، جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری و خدمات مسافرتی از جمله محورهای این سمپوزیوم است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید