جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

بزرگترین رویدادصنعت غذا ونوشیدنی کشور در شهر آفتاب/پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه، کترینگ، کافه، رستوران و هتل برگزار می‌شود

0 انتشار:

صدای میراث:  پنجمین مجموعه نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، کترینگ، قنادی،محصولات آرد و نان، بستنی و آبمیوه و محصولات پخت غذا و نوشیدنی‌ها با حضور تولیدکنندگان برتر، مدیران و صاحبان F&B، متخصصان امور رفاهی و پذیرایی و فعالان مرتبط از ۲۵ تا ۲۸ آبانماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی این نمایشگاه، غذا در زمره نخستین و اساسی‌ترین نیاز انسان شناخته شده و تامین غذای سالم جزو بدیهی ترین و دشوارترین وظیفه های ممکن برای شهروندان و ‌مسولین است.اهمیت غذا تا جایی پیش رفته است که روز جهانی و سازمان جهانی برای آن نام گذاری و تاسیس شده است.

در این بین تهیه غذا برای اقشار مختلف با رویکرد صرفه اقتصادی ، مفید سالم از دغدغه های فعالان حوزه تغذیه است ودراین راستامیهن عزیزمان با دارابودن بیش از۲۵۰۰ نوع تنوع غذاهای بومی ومحلی ازمهمترین مقاصد فودتوریسم نیز محسوب می‌شود.

ترویج توسعه پایدار از مهمترین اهداف این نمایشگاه است که از طریق حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی و آلودگی، کمک به کاهش هزینه‌ تولید غذا و تعدیل ریسک سرمایه‌گذاری در این صنعت و آگاهی دست‌اندرکاران با متد و روش‌های بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح کیفی این صنعت حیاتی است.

در نمایشگاه این دوره، بهترین سرآشپزان، بهترین قنادان و بهترین باریستاهای ایران بازدید می‌کنند و علاقمندان در مسابقات، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی متنوع شرکت خواهند داشت. پوسترهای پنجمین مجموعه نمایشگاههای صنعت غذا ونوشیدنی ایران با حضور مسئولین تشکلها و اتحادیه‌های ذیربط، مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری رونمایی می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه دوره چهارم درسال گذشته برگزار و مورد استقبال قابل توجه فعالان، مدیران و دست‌اندرکاران صنعت غذا و نوشیدنی کشور قرار گرفت.

در مجموعه نمایشگاه‌های غذا و نوشیدنی ۴ گروه‌ محصولات ارائه شده است که شامل؛ تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و کترینگ؛ قهوه،کافی شاپ و نوشیدنی‌های سرد و گرم؛ بستنی و آبمیوه؛ محصولات آرد و نان، کافه بیکری و قنادی است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید