جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

درخواست آژانس‌های هواپیمایی از سازمان بازرسی برای ملغی کردن انتخابات مجازی انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران/مدیران آژانس‌های هواپیمایی: انتخابات مجازی انجمن ایران شائبه مهندسی دارد   

0 انتشار:

صدای میراث: جمعی از مدیران آژانس‌های هواپیمایی کشور با ارسال نامه به رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار جلوگیری از تخلف احتمالی در انتخابات مجازی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران شدند.

به گزارش صدای میراث، مدیران آژانس های هواپیمایی در نامه خود به حجت‌الاسلام درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار آن شده‌اند که به دلیل وجود شائبه مهندسی انتخابات در تصمیم اخیر هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران برگزاری انتخابات مجازی این انجمن کنسل و انتخابات حضوری با حضور اعضای انجمن با هدف جلوگیری از تخلف احتمالی در برگزاری این انتخابات شدند.

متن کامل نامه جمعی از مدیران آژانس های هواپیمایی به رییس سازمان بازرسی کل کشور بدین شرح است:

«ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور

حجت الاسلام حاج آقای درویشیان

با سلام

احتراماٌ به پیوست تصویر نامه شماره ۱۰۲۴/۴۰۰ مورخه ۲۶/۷/۱۴۰۰ انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران مبنی بر برگزاری انتخابات نوبت دوم مجمع عمومی عادی و فوق العاده بصورت مجازی در تاریخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۰، نکاتی را جهت روشن شدن موضوع و کشف حقایق و دستورات بعدی حضورتان اعلام میداریم تا ان شاء الله با درایت و تصمیمات بموقع و بجای آن  سازمان محترم از هرگونه تخلفات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

۱- نظر به اینکه انجمن دارای حدود ۱۰۰۰ عضو رسمی می باشد حسب اطلاع اینجانبان بیش از نیمی از اعضاء حق عضویت خود را نپرداخته که اسناد مالی موجود در انجمن گواه این ادعا می باشد. متأسفانه انجمن بصورت کاملاٌ گزینشی و با یک مهندسی  ناشیانه اقدام به حذف تعدادی از اعضاء منتقد در آستانه انتخابات به بهانه نپرداختن حق عضویت آنهم مربوط به ایام کرونا نموده است در صورتیکه در بحران کرونا همه تعهدات مالی در کشور امهال شده است.

  1. با عنایت به اینکه انتخابات به صورت مجازی قرار است برگزار گردد این شائبه وجود دارد به دلیل عدم آموزش و توجیه مدیران و عدم حضور فیزیکی آنان با توجه به وضع موجود و مهندسی موضوع بند ۱ این نامه تقاضا داریم انتخابات بصورت حضوری برگزار گردیده تا از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری بعمل آید.
  2. نظر به اینکه انتخابات بایستی بی طرفانه و فاقد هرگونه شبهه یا جانبداری باشد تقاضا داریم نسبت به این موضوع رسیدگی گردد که انجمن به منظور رعایت عدالت و شفاف سازی و تبلیغ انتخابات، لیست کامل اعضاء و شماره تلفن آنان را در سایت قرار داده تا همه بتوانند به طور مساوی و برابر از این حقوق قانونی برخوردار گردند. بدیهی است بدلیل عدم دسترسی بیشتر اعضاء از این حق قانونی و دسترسی عده ای خاص به اطلاعات سایر اعضاء دیگر نوعی برتری و رانت اطلاعاتی به نفع عده ای خاص خواهد بود که در این راستا تقاضای دستور ویژه مورد انتظار است.
  1. با عنایت به بند ۳/۶ اساسنامه انجمن اعضاء می توانند یک نفر کتباٌ اعطاء نمایندگی نمایند این نکته ضروری و حائز اهمیت است که اول وکالتنامه ها در سربرگ شرکت و امضاء مدیرعامل و مهر شرکت بصورت اصل مورد قبول واقع گردیده و نامه های فکس و واتس آپ مورد قبول قرار نگرفته و ترجیحاٌ وکالت چنانچه بصورت عام به شخص اعطاء می گردد شخص مذکور از اعضاء دیگر انجمن باشد. در این خصوص تقاضا داریم به منظور کنترل صلاحیت‌ها و نظارت دقیق ، دستور فرمائید در اسرع وقت نسبت به جلوگیری از انجام انتخابات تا رسیدگی به مسائل ذکر شده اقدام قانونی به عمل آید.

با احترام

جمعی از مدیران آژانس های هواپیمائی»

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید