پنج شنبه, ۰۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

راهیابی مستند «کارون» به دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت

0 انتشار:

صدای میراث: مستند کارون به کارگردانی محمد احسانی در دوازدهمین جشنواره فیلم مستند ایران (سینماحقیقت)، به نمایش گذاشته می‌شود.

مستند کارون ساخته محمد احسانی است و به مشکلات زیست‌محیطی با نگاه به پیشینه تمدنی و فرهنگی رودخانه تاریخی کارون می‌پردازد.

مستند کارون در کنار آثاری از برخی استادان سینمای مستند ایران نظیر محمدرضا اصلانی، منوچهر طیاب، منوچهر مشیری، فرشاد فدائیان و فرهاد ورهرام در جشنواره حقیقت اکران می‌شود.

مستند ۵۲ دقیقه‌ای کارون با تصویربرداری مهدی آزادی، صدابرداری علیرضا نوین‌نژاد، صداگذاری حسین قورچیان و مدیر تولیدی مجید فردی در کارنامه خود ثبت کرد.

مجتبی گهستونی فعال میراث‌فرهنگی و مسئول بخش تشکل‌های صدای میراث نیز در مراحل پیش تولید و تولید و مشاور فرهنگی و اجتماعی مستند کارون بود که تدوین آن را بابک بهرام بیگی انجام داد.

گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار می‌کند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید