سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲

رییس فراکسیون گردشگری مجلس: استیضاح ضرغامی جدی نیست

0 انتشار:

صدای میراث: همزمان با انتشار خبرهای مرتبط با طرح برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛ محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری مجلس در گفت‌وگو با صدای میراث اعلام کرد: استیضاح ضرغامی جدی نیست و هیچ استیضاحی در کار نیست.

او در پاسخ به این پرسش صدای میراث که وزیر میراث‌فرهنگی خود اعلام کرده است برخی نمایندگان مجلس طرح استیضاح او را دنبال می‌کنند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و استیضاحی در کار نیست.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص وضعیت بافت تاریخی یزد پس از سیلاب اخیر و آسیب‌های وارد شده به آثار تاریخی این شهر گفت: بعد از سیلاب اخیر بودجه خوبی حدود ۴ هزار میلیارد تومان از بودجه عمرانی برای بازسازی آثار تاریخی آسیب دیده این شهر تخصیص یافت و الحمدالله با توجه به این بودجه وضعیت آثار تاریخی یزد از بحران خارج شده است.

گفتنی است، عزت‌الله ضرغامیف وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دو روز قبل در جمع مدیران پایگاه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرده بود که به دلیل آن که مخالف بولدوزر انداختن در بافت های تاریخی و رعایت حریم آثار تاریخی است، عده‌ای از نمایندگان مجلس قصد استیضاح او را دارند.

همین اظهارات موجب شد زمزمه‌های استیضاح او در مجلس جدی‌تر شود و حالا محمدرضا دشتی اردکانی، رییس فراکسیون گردشگری مجلس گفته است، استیضاح ضرغانی در مجلس جدی نیست و اصلا استیضاحی در کار نیست.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید