شنبه, ۰۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

ضرغامی ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را برچید/وزیر میراث‌فرهنگی درهای پیست اسب‌دوانی گنبدکاووس را در پی درخواست مردم باز کرد

0 انتشار:

صدای میراث: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفر به استان گلستان با حضور در محل برگزاری هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی گنبدکاووس، در پی درخواست مردم برای لغو ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به دلیل محدودیت‌های کرونایی، شخصا درهای این مجموعه را به روی علاقمندان گشود.

به گزارش وزارت میراث‌فرهنگی، سیدعزت‌الله ضرغامی پس از این اقدام به تماشای هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی شهرستان گنبدکاووس نشست.

تماشاگران این رویداد که تا پیش از گشودن درهای مجموعه توسط وزیر میراث فرهنگی پشت درهای پیست اسب‌دوانی گندکاووس تجمع کرده بودند، از لغو ممنوعیت ورود به مسابقات اسب‌دوانی توسط وزیر میراث فرهنگی تقدیر کردند.

تماشاگران به ضرغامی گفتند: بسیاری از مردم گنبدکاووس از طریق برگزاری مسابقات سوارکاری و پرورش اسب امرار معاش می‌کنند و ممنوعیت ورود به این مسابقات معیشت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز پس از گفتگو با تماشاگران مسابقات سوارکاری به دلیل جلوگیری از ادامه روند تجمع، شخصاً درهای مجموعه سوارکاری را به روی علاقه‌مندان گشود.

طی این اقدام علاقه‌مندان توانستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی بهره‌مند شوند.

مدیران مجموعه سوارکاری گنبدکاووس نیز در گفت‌وگو با وزیر میراث‌فرهنگی خواستار واگذاری کامل یا اجاره بلندمدت این مجموعه به شهرستان گنبدکاووس شدند که عزت‌الله ضرغامی قول داد واگذاری مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس را به‌عنوان مطالبه مردم و مدیران پیگیری کند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید