سه شنبه, ۰۷ فروردین, ۱۴۰۳

طرح تشکیل کمیسیون تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هفته آینده در مجلس کلید می‌خورد

0 انتشار:

صدای میراث: طرح تشکیل کمیسیون تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مجلس و پس از تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از تعطیلات مجلس به هیات رییسه مجلس ارایه می‌شود تا به رای نمایندگان گذاشته شود.

پروانه سلحشوری نماینده تهران که پیشتر موضوع ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در توئیتر اعلام کرد، اکنون به صدای میراث گفته است که امیدواریم پس از تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی بتوانیم کمیسیون تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را نیز تشکیل دهیم.

سلحشوری گفت: با جدیت موضوع تشکیل کمیسیون تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در مجلس دنبال می‌کنیم.

نماینده تهران با اشاره به برخی مخالفت‌ها برای تشکیل کمیسیون تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مجلس گفت: تمامی وزارتخانه‌ها دارای کمیسیون تخصصی در مجلس هستند و پس از تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز باید کمیسیون تخصصی برای نظارت بر این وزارتخانه در مجلس تشکیل شود.

این نماینده مجلس احتمال ارایه طرح فوریتی برای تشکیل کمیسیون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را مردود ندانست و گفت: تصمیم اصلی با نمایندگان درخواست کننده است که این طرح را دو فوریتی یا فوریتی به هیات رییسه مجلس ارایه کنند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید