چهارشنبه, ۰۱ فروردین, ۱۴۰۳

مصاحبه نهایی در نهاد ریاست‌جمهوری/صندلی خالی معاون گردشگری هفته آینده پر می‌شود

7 انتشار:

صدای میراث: رزومه و برنامه شش گزینه معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور که چند روز پیش در اختیار علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور قرار گرفته بود بررسی شده و از بین این گزینه‌ها دو کاندیدای نهایی برای تایید به نهاد ریاست‌جمهوری معرفی شده‌اند.

بررسی‌های صدای میراث مشخص کرده است که روز دوشنبه دو تن از گزینه‌های نهایی تصدی پست معاونت گردشگری کشور به منظور انجام مصاحبه به ریاست‌جمهوری رفته‌اند.

صدای میراث‌ مطلع شده است که مصاحبه‌ها در نهاد ریاست‌جمهوری و دفتر رییس‌جمهوری برای تایید نهایی دو کاندیدای معرفی شده برای پست معاونت گردشگری به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود، شنبه یا یکشنبه هفته آینده پس از معرفی وزاری جدید از سوی رییس‌جمهوری به مجلس، معاون جدید گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی نیز منصوب شود.

صدای میراث پیشتر با انتشار گزارشی از خالی بودن صندلی معاونت گردشگری نزدیک به یکماه، نام کاندیداهای معرفی شده به علی اصغر مونسان را منتشر کرد و حالا مطلع شده است که دو تن از آن‌ها مورد تایید نهایی رییس سازمان میراث‌فرهنگی قرار گرفته و مصاحبه‌شان نیز در نهاد ریاست‌جمهوری به پایان رسیده است.

گفتنی است هنوز نام یکی از دو نامزد نهایی برای سکانداری معاونت گردشگری کشور در اختیار صدای میراث قرار نگرفته و به همین دلیل از ذکر نام یکی از کاندیداهای مشخص شده خودداری می‌‌شود.

print

Discussion۷ دیدگاه

  1. فکر می کردم‌ رئیس سازمان در انتخاب معاونان خود حرف نهایی را می‌زند و راستش تا حالا نشنیده بودیم که با تاییدیه ریاست‌جمهوری معاون انتخاب می‌شود. بعنی برای انتخاب‌های جدید ایشان اقایان خیاطیان و اربابی هم این پروسه طی شده است؟ یا تمهیداتی پس از وزارتخانه شدن است؟

  2. کارشناس گردشگری

    معاونت گردشگری به چنان خرابه ای تبدیل شده که به این زودی ها امیدی به آباد شدنش نیست. معلوم نیست اینبار می خواهند چه کسی را از تو لپ لپ دربیارن.

  3. مدیران لپ لپی!!!! جالب بود. این عبارت در سازمان میراث فرهنگی عیناً مصداق دارد

  4. پیش بینی من انتخاب فردی از مدیران فعلی سازمان است . معاونت گردشگری را از توی لپ لپ نمی توانند در بیاورند . پست معاونت گردشگری خیلی پیچیده تر از این حرفهاست

  5. کارمند سازمان

    همینطوره. این پست یک پست تخصصی است، ولی ایا رئیس سازمان هم همین استنباط را دارند؟ تا کنون که خلاف این ثابت شده و اساسا تخصص در این سازمان تنها چیزیه که بهش توجهی نمیشه

  6. انتخاب یک مدیر از بدنه سازمان می تواند تاثیرگذار باشد

  7. خبری خوش : بالاخره مدیری از جنس گردشگری رسید…

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید