سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲

مونسان سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شد

0 انتشار:

صدای میراث: حسن روحانی رییس‌جمهوری، علی اصغر مونسان را به عنوان سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

به گزارش سازمان میراث فرهنگی، در حکم رییس‌جمهوری برای سرپرستی مونسان در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است: «بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و در اجرای مصوبه شماره ۲۶۱/۴۲۷۶۷ مورخ ۱۳۹۸/۵/۲۶ مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب می‌نمایم.»

حسن روحانی در ادامه این حکم آورده است: «انتظار دارد براساس مصوبه یاد شده با بهره‌گیری از همه امکانات نسبت به ایجاد وزارتخانه جدید با ساختار مناسب اقدام نمایید. امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.»

گفتنی است صدای میراث دیروز در گزارشی از تصمیم رییس‌جمهوری برای معرفی علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد. در این گزارش که براساس پیگیری صدای میراث از نمایندگان مجلس و اعضای دولت منتشر شد، اعلام شد که نمایندگان مجلس به دو گروه موافق و مخالف وزارت مونسان بر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقسیم شده‌اند و رییس جمهوری نیز تصمیم خود را برای معرفی او به مجلس به منظور کسب رای اعتماد گرفته است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری نیز موظف شده است در مذاکره با نمایندگان مخالف شانس وزارت علی‌اصغر مونسان برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را افزایش دهد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید