جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

نمایشگاه بین‌المللی قهوه، کافی‌شاپ قنادی و نوشیدنی‌ در شهر آفتاب برگزار می‌شود

0 انتشار:

صدای میراث:

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی قهوه،کافی شاپ،کافه بیکری،قنادی و‌نوشیدنی های گرم و سرد آبان ماه در نمایشگاه شهر افتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه،قهوه دومین نوشیدنی محبوب جهان بعد از آب است و به دلیل خواص نشاط بخش،ضد افسردگی،کاهش ابتلا به سرطان کبد ،افزایش طول عمر و کاهش بیماری های قلبی و همچنین نقش کمکی در چربی سوزی و سلامت مغز ودیگر ویژگی های آن باعث شده است،قهوه به یکی از موفق‌ترین صنایع بدل شود، صنعتی که مورد توجه بسیاری از مدیران،سرمایه گذاران وبازرگانان است.

از این رو پنجمین نمایشگاه بین المللی قهوه،کافی شاپ،کافه بیکری،قنادی و‌نوشیدنی های گرم و سرد باهدف هم افزایی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه میزبان شرکت های فعال و برندهای مطرح در حوزه واردات،تولید و فرآوری قهوه،ماشین آلات رست و فرآور،ماشین آلات کافی شاپ،دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی است.

در حاشیه برگزاری  پنجمین نمایشگاه بین المللی قهوه،کافی شاپ،کافه بیکری،قنادی و‌نوشیدنی های گرم و سرد ورکشاپ،دوره های آموزشی ومسابقات مرتبط درباره مواد اولیه و‌نحوه آماده سازی انواع قهوه،انواع قهوه های مصرفی در ایران و جهان  با حضور اساتید و باریستاهای برتر برگزار و جدیدترین یافته ها در این بخش ارائه خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی قهوه،کافی شاپ،کافه بیکری،قنادی و‌نوشیدنی های گرم و سرد پس از ۵سال برگزاری به جایگاه مطلوبی در سطح کشور دست یافته است.این نمایشگاه از۲۵تا ۲۸آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه شهر افتاب تهران برگزار می شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید