شنبه, ۰۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی محبوب‌ترین گروه در بین هتل‌‌های دولتی معرفی شد

0 انتشار:

صدای میراث: نظرسنجی انجام شده طی مدت سه روز با موضوع محبوب‌ترین گروه هتلی ایران مشخص کرد که گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در جایگاه نخست هتل‌های محبوب دولتی قرار دارد.

این نظرسنجی که از سوی رسانه تخصصی هتل‌نیوز انجام شده است به میزان رضایت مشتریان از گروه‌های هتلی ایران پرداخته است و در این بخش گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

محمدرضا پوینده مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی درباره‌ نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد: بسیاری از مشتریان و همکاران به برند هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی حس نوستالژیک عمیق دارند و برغم برخی کاستی‌ها همچنان به برند ایرانگردی و جهانگردی وفادار و علاقه‌مند هستند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، او افزود: همکاران من در سراسر کشور آنچه در توان داشته و دارند صرف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان می‌کنند. بویژه در نوزده ماه گذشته و در ایام خزان صنعت هتلداری و گردشگری در دنیا و ایران، با اجرای طرح «سالم‌گردی با ایرانگردی» در نتیجه زحمات و فعالیت دو چندان در ارائه خدمات، براساس پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت عملکرد خوبی داشتند.

شایان ذکر است براساس نظرسنجی‌های انجام شده در میان کاربران فضای مجازی، تعرفه مناسب هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب این گروه هتلداری به‌عنوان محبوب‌ترین گروه هتلداری کشور بود.

براساس نظرسنجی رسانه تخصصی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگری با ۳۴ درصد آرای موافق در صدر جدول هتل‌های محبوب ایران قرار گرفت. گروه هتل‌های هما با ۱۴ درصد رای مثبت در جایگاه دوم و گروه هتل‌های اسپیناس با ۱۳ درصد رای موافق در جایگاه سوم هتل‌های محبوب قرار گرفتند.

گروه هتل‌های پارسیان با ۱۱ درصد آراء، گروه هتل‌های پارس و آریا با ۵ درصد آراء، گروه هتل‌های کوثر با ۳ درصد آراء، گروه هتل‌های لاله با ۲ درصد آراء و گروه هتل‌های باباطاهر با ۱ درصد آرای مخاطبان به ترتیب جایگاه چهارم تا هشتم نظرسنجی‌ هتل‌های محبوب دولتی در ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید