چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳

همایش میراث آب، اخلاق زیست‌محیطی و مردم‌شناسی کاربردی برگزار می شود

0 انتشار:

صدای میراث:‌ پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش همایش «میراث آب، اخلاق زیست‌محیطی و مردم‌شناسی کاربردی» را برگزار می‌کند.

به گزارش پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده، رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی «امروز» با اعلام این خبر گفت: همایش «میراث آب، اخلاق زیست‌محیطی و مردم‌شناسی کاربردی» ۲۷ آذرماه همزمان با هفته پژوهش از ساعت ۹ تا ۱۷ در تالار همایش‌های پژوهشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش ۲۱ سخنرانی شامل معرفی و تشریح پژوهش‌های انجام شده با نظارت و حمایت پژوهشکده مردم‌شناسی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ ارائه خواهد شد.

او تصریح کرد: در حاشیه این همایش که با موسیقی و نمایش‌های یلدایی همراه است، از اطلس مردم‌نگاری سرزمین، شامل فرهنگ نوروز و یلدا، رونمایی و از پژوهشگران برتر حوزه مطالعات علوم اجتماعی و مردم‌شناسی در زمینه میراث‌فرهنگی تقدیر می‌شود.

حسن‌زاده گفت: حضور علاقمندان در این همایش که با همکاری پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن انسان‌شناسی (شعبه مازندران) برگزار می‌شود آزاد است.

گفتنی است، برنامه همایش «میراث آب، اخلاق زیست‌محیطی و مردم‌شناسی کاربردی» در زیر پرتال پژوهشکده مردم‌شناسی در سایت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری قابل مشاهده است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید