شنبه, ۰۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

همکاری بانکی با جامعه گردشگری الکترونیکی ایران برای شتابدهی به استارتاپ های گردشگری

0 انتشار:

صدای میراث: جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و مرکز نوآوری بانک ایران زمین به منظور ارتقاء همکاری‌های چندجانبه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توان فنی و تخصصی اشخاص حقیقی و حقوقی و نیز بهره‌گیری از بسترهای موجود برای رشد و تعالی استارتاپ‌های حوزه گردشگری، تفاهم‌ کردند.

هدف از این تفاهمنامه همکاری که به امضای دکتر حسن تقی‌زاده انصاری رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و آقای وحید محمودیان مدیرعامل مرکز نوآوری بانک ایران زمین رسیده، توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری کشور و کمک به استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع وابسته از طریق تجاری‌سازی ایده‌ها و توسعه کسب‌وکاری نوپاست.

بدین ترتیب، جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و مرکز نوآوری بانک ایران زمین بصورت مشترک با برگزاری نشست‌ها و رویدادهای استارتاپی و نیز ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، مدیریتی، هدایت و مربی‌گری و ارائه فضای کار اشتراکی از صاحبان ایده‌های نوآورانه وکسب‌وکارهای نوپای حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی حمایت خواهند کرد.

از دیگر اهداف این تفاهمنامه همکاری، انتقال تجربه، شتابدهی، کمک به توسعه بازار و نیز معرفی استارتاپ‌های موفق به سرمایه‌گذاران است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید