جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

پویش مردمی یک ماه با دوچرخه در قزوین

0 انتشار:

به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، کمک به حفاظت محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و همچنین آشنایی شهروندان و گردشگران با بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی شهر در آستانه فرا رسیدن نوروز ۹۸” همایش بزرگ دوچرخه سواری وپویش مردمی یک ماه با دوچرخه با عنوان هم رکابی”روز جمعه ۱۷ اسفند با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، فعالان محیط زیست کشور و جمعی از شهروندان و ورزش دوستان قزوینی آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این همایش، دوچرخه سواران از میدان میرعماد قزوین و از جنب بنای تاریحی دروازه راه کوشک رکابزنی خود را آغاز و در طول مسیر از بناهای تاریخی شهر قزوین بازدید کردند.

در مراسم اختتامیه این برنامه فرهنگی– ورزشی که با حضور جمعی از مسئولان در بنای تاریخی کاخ موزه چهلستون قزوین برگزار گردید، از سوی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری، شهردار و شورای شهر به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان دوچرخه اهدا گردید.

شایان ذکر است: همایش بزرگ دوچرخه سواری و پویش مردمی یک ماه با دوچرخه با عنوان هم رکابی” به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و انجمن دوستداران دوچرخه فعالیت خود را آغاز و از تاریخ ۱۷ اسفند به مدت یک ماه در قزوین ادامه خواهد داشت.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید