شنبه, ۰۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

پیش بینی افزایش سفرهای داخلی در نوروز ۱۴۰۱

0 انتشار:

صدای میراث: معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: موضوع سفر و ارائه خدمات شایسته و مناسب به گردشگران و مسافران در نوروز ۱۴۰۱ دغدغه و خواسته همه مسئولان کشور است.

به‌ گزارش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان در جلسه امروز ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های مختلف در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: نوروز امسال که اولین نوروز قرن جدید است از اهمیت بالایی برخوردار است. شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با توجه به آغاز قرن جدید، شعار قرن جدید، قرن امید را تصویب کرده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی افزود: از آبان ماه امسال ستادهای خدمات سفر را در استان‌ها فعال کردیم. پیش‌بینی ما این است که در نوروز ۱۴۰۱ حجم سفرها افزایش خواهد یافت و باید آمادگی برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی را در استان‌های مختلف داشته باشیم.

شالبافیان ادامه داد: یکصد شاخص مهم در حوزه خدمات سفر در استان‌های مختلف شناسایی شده که این ۱۰۰ شاخص به استان‌های گوناگون ابلاغ شده و آمادگی لازم در نوروز ۱۴۰۱ برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران وجود دارد.

وی یادآور شد: موضوع سفر در نوروز ۱۴۰۱ دغدغه مسئولان کشور است و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی نیز خواسته همه مسئولان کشور است.

معاون گردشگری گفت: همه هماهنگی‌های لازم با استان‌های مختلف و دستگاه‌های گوناگون برای ارائه خدمات مناسب در نوروز ۱۴۰۱ انجام شده و به طور حتم امسال مسافران نوروزی خدماتی متفاوت نسبت به سال‌های قبل دریافت خواهند کرد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید