جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی «بستنی، آبمیوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم»

0 انتشار:

صدای میراث: پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی بستنی،آبمیوه و‌نوشیدنی های گرم و سرد با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی آبان ماه در شهر افتاب برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه؛ بستنی پدیده نو ظهوری که از سال ۱۹۲۰ تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده و آن را تبدیل به صنعتی که در زیباترین و شیرین خاطره های هر فرد حضور دارد،کرده است.

در پنجمین نمایشگاه ابمیوه و بستنی، نمایندگان و شرکت های داخلی و خارجی حضور خواهند داشت،این نمایشگاه فرصت مناسبی  برای همکاری های بین المللی در زمینه تولیدات بستنی ،آبمیوه و نوشیدنی های سرد و گرم خواهد بود و بستری برای انتقال دانش فنی و تکنولوژیک این صنعت را فراهم خواهد کرد.

شناسایی و معرفی ظرفیت های موجود در داخل کشور و نقش جایگاه  اجتماعی فعالان این صنعت از اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

علاقه مندان به دیدار از پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی بستنی،آبمیوه و نوشیدنی‌های گرم و سردمی توانند در روزهای برپایی نمایشگاه از ۲۵تا ۲۸آبان ماه از ساعت ۱۰تا ۱۸به محل نمایشگاه شهر افتاب تهران مراجعه کنند.

مراجعه کنندگان در این نمایشگاه با انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی،دستگاه خردکن،دستگاه های شربت سرد کن،دستکاه های یخ ساز صنعتی،دستکاه های خامه زنی،انواع یخچال های ایستاده و ویترینی،گرم کن ها و دستگاه های تهیه نوشیدنی،نرم افزار های آبمیوه فروشی،میوه جات ‌‌مواد اولیه تهیه آبمیوه و بستنی آشنا خواهند شد.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشکاه بستنی و آبمیوه کارگاه های اموزشی با موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید