جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تخفیف ۵ درصدی تورهای خروجی پاییز و نوروز به ناشران، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران کتاب

0 انتشار:

صدای میراث: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارج نهادن به فرهنگ کتابخوانی، مطالعه وقدردانی از فعالان حوزه کتاب، گروه گردشگری ژیوار تخفیف ۵ درصدی تورهای ممسافرتی پاییز و نوروز خود را به فعالان این عرصه ارایه می کند.

به گزارش روابط عمومی گروه گردشگری ژیوار، محسن قادری مدیرعامل این گروه گردشگری، همزمان با رونمایی ازبسته‌های سفر جذاب و متفاوت پاییزی و نوروزی این گروه از ارائه تخفیف ۵درصدی ارزی به تمامی ناشران، نویسندگان، مولفان، مترجمان و ویراستاران حوزه کتاب خبر داد.

او گفت: این زمان فرصت مغتنمی است برای ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت از کتاب و کتابخوانی و تقدیر از تمامی تلاشگرانی که برای فرهنگ، ادب، دانش و هنر وطن‌مان می‌کوشند و قلم‌فرسایی می‌کنند؛ از این رو گروه مسافرتی ژیوار که حامی فرهنگ، هنر و دانش ایران زمین است، برای این مهم می‌کوشد.

مدیرعامل گروه ژیوار گفت: تمامی فعالان و تلاشگران حوزه کتاب از ۲۱تا ۳۰ آبان با خرید یکی از بسته‌های سفر جذاب پاییزی ونوروزی از ۵ درصد تخفیف ارزی برخوردار می‌شوند.

گفتنی است، علاقمندان برای خرید و اطلاعات بیشتر تورها می‌توانند با گروه مسافرتیژیوار یا شماره تماس ۰۲۱۵۴۷۹۵۰۰۰ تماس بگیرند یا به وبسایت ژیوار مراجعه کنند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید