جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

آغاز توزیع فرم‌های «ضد کرونا» به مسافران ورودی در مرزهای هوایی

0 انتشار:

صدای میراث: فرم‌های ضد کرونا در بدو ورود مسافران در مرزهای هوایی کشور توزیع می‌شود و مسافران ورودی ملزم به پر کردن تعهدنامه‌های ضد کرونا هستند.

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از توزیع فرم‌های پایش مسافران ورودی به کشور در مرزهای هوایی خبر داد و گفت: تمام مسافران ورودی از خارج از کشور ملزم به پر کردن فرم تعهد از پیش تعیین شده هستند.

محمد سعید شرفی به مهر گفته است: همه مسافران ورودی از خارج از کشور که از طریق مرزهای هوایی وارد قلمرو جمهوری اسلامی می‌شوند، مورد بررسی نمایندگان وزارت بهداشت مستقر در فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند.

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، ممکن است تست‌های کرونا بر اساس علائم مسافران یا کشوری که از آن وارد شده‌اند لازم باشد. همچنین بر مبنای خروجی نیاز به تست باشد که بنا به تشخیص وزارت بهداشت مسافران در هتل‌های تعیین شده، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و یا در منزل قرنطینه شوند. بنابراین مسافران ورودی با تکمیل یک فرم متعهد خواهند بود که به تصمیمات وزارت بهداشت تمکین کنند.

شرفی تاکید کرد: این فرم باید توسط تمام مسافران ورودی از مبادی خارجی قبل از دریافت کارت پرواز تکمیل و تحویل کانترهای پذیرش مسافر شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید