پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳

گردشگران در اصفهان در امنیت کامل هستند

0 انتشار:

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از امنیت کامل گردشگران در محورهای گردشگری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش صدای‌میراث، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، علیرضا حبیبی امروز اول اردیبهشت ماه با اعلام این مطلب گفت: بامداد روز گذشته با توجه به مشاهده چند شی ناشناس بر فراز مناطق نظامی شهر تاریخی اصفهان شاهد فعال شدن پدافند هوائی مدافعان شهر بودیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه و در اوج فصل گردشگری استان اصفهان هستیم، از روز گذشته بازرسان این حوزه با همکاری جامعه هتلداران و سایر جوامع خدمات‌رسان گردشگری استان اقدامات لازم را از جمله بازرسی مراکز اقامتی گردشگری در راستای اطمینان خاطر از امنیت و آسایش گردشگران مقیم اصفهان انجام داده‌اند.

او افزود: همچنین با توجه به گزارشات واصله از ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، آرامش کامل در تمامی محورها و مراکز گردشگری و تاریخی استان اصفهان برقرار بوده و تلاش می‌شود خدمات‌رسانی به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی به صورت مطلوب ارائه شود.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید