جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

گفت وگوی اختصاصی با مالک هتل محل اقامت رونالدو در تهران | سه طبقه هتل با پنجاه اتاق در اختیار تیم عربستانی است | رونالدو سوئیت لاکچری انتخاب نکرد | هواداران برای دیدن رونالدو به آب و آتش می زنند

0 انتشار:

صدای میراث: حضور رونالدو ستاره بی‌نظیر فوتبال جهان همراه با اعضای تیم النصر عربستان در تهران حواشی بسیاری ایجاد کرد. انتشار تصاویری از هجوم مردم به هتل اسپیناس پالاس تهران که منجر به وارد آمدن خساراتی به این هتل ۵ ستاره تهران شد واکنش‌های مختلف ایجاد کرد. انتشار تصاویر ضجه‌های یک کودک که مشتاق دیدار رونالدو بود تا اهدای یک قالی کوچک ابریشم به این فوتبالیست پرتغالی اسطوره جهان، همگی کانون توجه را به هتل اسپیناس پالاس تهران متمرکز کرد و در ساعات گذشته صدای آژیر خودروهای پلیس در بزرگراه های منتهی به این هتل ۵ ستاره تهران قطع نشد.

اما شایعات بسیاری نیز درخصوص هتل محل اقامت رونالدو منتشر شد. از اقامت رونالدو در سوئیت ۴۵ تا ۹۰ ملیون تومانی این هتل تا ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی هتل اسپیناس پالاس تهران توسط عربستان برای اسکان بازیکنان تیم النصر و همچنین خبرهایی که در مورد ایزوله کردن رونالدو از دید ایرانی‌ها منتشر شد، همگی کانون توجه را به سمت یکی از مراکز اقامتی ۵ ستاره تهران یعنی هتل اسپیناس پالاس کشاند.

سه طبقه هتل در قرق النصر و رونالدو است

علی اصغر امیری مالک هل اسپیناس پالاس تهران اما در گفت‌وگو با صدای میراث به برخی شایعات درباره اقامت رونالدو و تیم النصر عربستان در این هتل ۵ ستاره پاسخ داده است.

امیری به صدای میراث گفت: ۳ طبقه از هتل اسپیناس پالاس تهران به همراه ۵۰ سوئیت خاص و اتاق‌های این هتل در اختیار تیم النصر عربستان است و هزینه هتل را نیز عربستان تقبل کرده است.

او درخصوص هجوم امروز مردم به هتل اسپیناس پالاس برای دیدار با رونالدو که موجب وارد آمدن خساراتی به این هتل شده است افزود: خسارت‌های وارد شده به هتل هیچ اهمیتی ندارد. مردم داغدار شادی هستند و از آن جا که جشن و شادی ندارند برای دیدار با رونالدو خود را به آب و آتش می‌زنند.

استقبال از رونالدو با گل ارکیده و سفره غذاهای ایرانی

مالک هتل اسپناس پالاس تهران ادامه داد: برخی از جوانان و افرادی را که برای دیدار با رونالدو به هتل اسپیناس پالاس هجوم آورده بودند را با نوازش از هتل بیرون کردم. متاسفانه شرایط تفریح و شادی برای جوانان و مردم مهیا نیست و به همین دلیل می‌بینید که مردم برای دیدار با رونالدو حاضرند خود را به آب و آتش بزنند. برخی شان برای گرفتن یک عکس با رونالدو از راه های دور به هتل آمده‌اند و باید واقعا فکری برای شادی مردم کرد.

امیری با انتقاد از فراهم نبودن زیرساخت های مناسب گردشگری در ایران اعلام کرد: تاثیر حضور رونالدو بر صنعت گردشگری ایران زمانی می تواند مفید باشد که لااقل ۵۰ یا ۱۰۰ اتوبوس نو با هدف گردشگری در کشور وجود داشته باشد تا بتواند یک تیم را بدون دردسر به هتل برساند. حتی یک اتوبوس شیک و نو وجود ندارد که تیم فوتبال عربستان را که اتفاقا رونالدو هم عضو همین تیم است از فرودگاه به هتل منتقل کند و آن‌ها به سختی به هتل رسیده‌اند. ما هم ناچار به میزبانی شایسته از رونالدو و تیم همراهش بودیم تا خلاءهای گردشگری را پر کنیم. به همین دلیل با گل های ارکیده از تیم النصر عربستان در هتل استقبال کردیم و پس از آن هم بهترین غذاهای ایرانی را برای این تیم و رونالدو تدارک دیدیم. او پیشتر گفته بود که دوست دارد غذاهای ایرانی را بچشد و به همین دلیل بهترین غذاهای ایران برای او فراهم شد تا شاید پس از ترک ایران راجع به مهمان نوازی ایرانی نکات مثبتی مطرح کند که به نفع گردشگری کشور باشد.

رونالدو سوئیت لاکچری ندارد

امیری شایعات مطرح شده درخصوص اقامت رونالدو در سوئیت‌های ۴۵ تا ۹۰ میلیون تومانی هتل اسپیناس پالاس تهران و همچنین اجاره صد در صدی هتل برای اقامت یکروزه تیم عربستان را شایعه خواند و گفت: اصلا سوئیت ۹۰ میلیون تومانی در هتل اسپناس پالاس وجود ندارد و قیمت اتاق های هتل در سایت هتل وجود دارد و همهم می توانند مشاهده کنند. ضمن آن که تمام هتل نیز در اختیار تیم النصر عربستان و رونالدو نیست. بلکه سه طبقه از هتل همراه با ۵۰ سوئیت و اتاق بدر اختیار تیم عربستان است که هزینه آنرا هم عربستان پرداخت می کند.

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران اعلام کرد: سه طبقه اختصاص یافته به تیم النصر عربستان سوئیت های خاص هم ندارد. البته که تیم عربستان در بخشی از طبقات هتل که مختص روسای جمهوری و تیم های دیپلماتیک بلندپایه است اسکان داده شده‌اند. اما با این وجود تا آنجا که اطلاع دارم رونالدو حتی در سوئیت های خاص این طبقات حضور ندارد و آنطور که شنیده‌ام او یک اتاق معمولی را برای خود برداشته است.

امیری تاکید کرد: هیچکدام از کارکنان هتل اطلاع ندارند که رونالدو در کدام یک از اتاق‌های هتل اقامت خواهد کرد و باید دید خودش کدام اتاق را برای اقامت و استراحت انتخاب می کند. به هر حال سه طبقه هتل در اختیار تیم عربستانی است و برای ما هم تفاوتی ندارد که او کدام اتاق را انتخاب خواهد کرد.

هجوم مردم با انبوه هدایا برای رونالدو

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران اعلام کرد: مردم هدایای بسیاری برای رونالدو به هتل اسپیناس پالاس آورده اند که شامل تعداد زیادی تابلوی نقاشی با تصاویر رونالدو و تصاویر دیگر است. یک فرش نیز به او اهدا شد.

علی اصغر امیری در پاسخ به این سوال که تیم النصر و رونالدو چند روز در هتل اقامت خواهند داشت گفت: آن ها فقط یک شب در هتل اقامت دارند و پس از بازی فردا تهران را به مقصد عربستان ترک می‌کنند. بنابراین شایعاتی که در مورد رزرو صد در صدی هتل توسط عربستان یا اقامت رونالدو در سوئیت های نداشته ۹۰ میلیون تومانی هتل اسپیناس مطرح می‌شود بی پایه و اساس است.

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران اعلام کرد: پیش از رونالدو ژاوی و روبرتو کارلوس نیز مهمان هتل اسپیناس بوده‌اند. اما به جرات می توان گفت که در ۲۰ سال اخیر رونالدو معروفترین مهمان این هتل بود. برای ژاوی هم هوادارا زیادی به هتل آمدند ولی هجوم مردم به هتل برای دیدار با رونالدو بی سابقه بود.

امیری درخصوص تصاویر منتشر شده از علاقمتدان به رونالدو که از تپه های اطراف هتل قصد ورود به هتل را داشتند گفت: صدها تن از هواداران می‌خواستند از این نقطه به هتل ورود کنند که به دلیل مسایل امنیتی پلیس جلوی ورود آن ها به هتل از این مسیر را گرفت.

مالک هتل اسپیناس پالاس در پایان این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که با ایجاد فضاهای تفریحی و تامین شادی برای جوانان و مردم ایران شاهد هجوم‌های اینچنینی برای دیدار با یک بازیکن فوتبال که البته اسطوره این ورزش در جهان است نباشیم و مردم ایران بتوانند هیجانات خود را در استادیوم ها و مکان های شادی آفرین تخلیه کنند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید