پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تغییرات جدید در معاونت میراث‌ فرهنگی/آغاز تغییرات در مدیران ارگ آزادی

0 انتشار:

صدای میراث: تغییرات جدید مدیریتی در معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز شد و مدیران ارگ آزادی به تدریج تغییر می‌کنند. در تازه‌ترین تغییرات، طی حکمی از سوی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، مدیر جدید اداره‌کل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی و سرپرست جدید اداره‌کل موزه‌ها منصوب شدند.

به گزارش وزارت میراث‌فرهنگی، علی دارابی‌ قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی حکمی «علیرضا ایزدی» را به مدیرکلی ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی منصوب کرد. پیش از وی «مصطفی پورعلی» این مسئولیت را برعهده داشت.

علیرضا ایزدی مشاور وزیر و مدیرکل پیشین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان بود. مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خوزستان و مرکزی از دیگر سوابق اوست.

در حکم دیگری از سوی علی دارابی، «هادی میرزایی» به سرپستی اداره‌کل موزه‌ها منصوب شد و جایگزین مرتضی ادیب‌زاده شد.

میرزایی پیشتر مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره صندوق توسعه صنایع‌دستی، فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی بود. عضویت در کمیته تشخیص نفایس ملی و تعیین کاربری هم ‌شأن اثر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نماینده این وزارتخانه در قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری بناهای تاریخی نیز‌ از دیگر سوابق میرزایی است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید