پنج شنبه, ۰۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

دیدار برادران ایرانگرد با عیسی امیدوار از اولین جهانگردان ایران

0 انتشار:

صدای میراث: عارف طحان و امیر اسماعیلی، معروف به برداران ایرانگرد، صبح امروز با حضور در مجموعه کاخ سعدآباد با عیسی امیدوار بازمانده برادران امیدوار و از اولین جهانگردان ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، عیسی امیدوار با اشاره به نقش موثر گردشگری در کشور از تلاش های برادران ایرانگرد در جهت معرفی جاذبه های دیدنی ایران قدردانی کرد.

عیسی امیدوار در این دیدار گفت: وقتی برادران ایرانگرد را می بینم ناخودآگاه به یاد خودم و عبدالله می افتم که چه سختی های فراوانی در سفرها تحمل می کردیم و از برادران ایرانگرد می خواهم تا نیروی جوانی در وجودشان دارند ایران را بگردند و جوامع محلی و فرهنگ اصیل این کشور را به ایرانیان و جهانیان معرفی کنند.

عیسی امیدوار خطاب به برادران ایرانگرد گفت: شما به خوبی می توانید با پژوهش و مطالعه ادامه دهنده راه ما باشید و گردشگری ایران را به جایگاه والای خود برسانید. از تلاش های شما دو دوست ارزشمندم برای همفکری و وحدت بین فعالان گردشگری کشور آگاه هستم و مطمئنم آیندگان از شما برادران ایرانگرد به نیکی یاد می کنند و نام شما در تاریخ گردشگری کشور ماندگار خواهد شد.

در ادامه این دیدار برادران ایرانگرد نیز از عیسی امیدوار به پاس تلاش های مثبت و مفیدش برای معرفی ایران به جهانیان در طول سالیان متمادی تقدیر و تجلیل کردند.

امیر اسماعیلی یکی از دو برادر ایرانگرد در این دیدار گفت: ما اینجاییم تا پیامی را به جامعه گردشگری ایران بدهیم و آن این است که راه برادران امیدوار را امیدوارانه ادامه خواهیم داد.

اسماعیلی افزود: باید بیش از همیشه از بزرگان و پیشکسوتان عرصه گردشگری تقدیر کرد و از نقش موثر برادران امیدوار در گردشگری کشورمان نباید غافل نشویم.

در پایان این دیدار، عارف طحان موسس برند گردشگری برادران ایرانگرد نیز خطاب به عیسی امیدوار اعلام کرد: ما شما را الگوی اول خود در گردشگری می دانیم و تا ابد افتخار شاگردی شما را داریم.

برادران ایرانگرد دو رفیق گردشگر هستند که بیش از ۸ سال ایرانگردی را به شکل تخصصی و پژوهشی دنبال می کنند و با شعار «بگردیم و نیکی کنیم» با تولید محتوا از جاذبه های گردشگری ایران، استان ها، شهرها و روستاهای کشور را به ایرانیان معرفی می کنند.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید