دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳

سازمان میراث فرهنگی طی۱۳ سال ۱۵ رییس به خود دیده است

0 انتشار:

شهرام شیروانی بازرس جامعه هتلداران ایران در نشست بررسی تشکیل وزارتخانه گردشگری با حضور نمایندگان مجلس و اعضای مجمع تشکل های گردشگری گفت: در ۱۳ سال اخیر که سازمان میراث فرهنگی ادغام شد، ۱۵ رئیس داشت که به طور میانگین هر کدام ۱۵ ماه کار کردند.

به گزارش مهر وی افزود: هر کدام از این روسا در سازمان میراث فرهنگی تغییراتی داشتند به نحوی که در این مدت ۱۴ معاون گردشگری آمد و رفت و هر فردی که به این سازمان می آید باید بداند چند وقت مدیریت می کند و بر چه اساسی برنامه ریزی خواهد کرد.

شیروانی گفت: امروز سازمان میراث فرهنگی ۶ معاونت دارد که خوشبختانه خودش در حال کم کردن آن است و معاونت گردشگری و سرمایه گذاری آن با یکدیگر ادغام شده و به ۵ معاونت می رسد.

بازرس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: فعالیت هایی که در این سازمان انجام شده معمولا بدون نظارت بوده است و روسای سازمان میراث فرهنگی نیز سرمایه گذاران را به درستی هدایت نکرده اند که کجا هتل ساخته شود.

وی گفت: اکنون در شهر مشهد ۱۹۰ هتل، ۴۵۰ هتل آپارتمان، ۸۰۰ مهمانپذیر و بیش از هزار خانه مسافر وجود دارد و ۲۰۰ هتل نیز به زودی در مدار بهره برداری قرار می گیرد، وضعیت تهران نیز به همین صورت است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید