جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

ضرغامی: ایرانیان خارج از کشور ضد انقلاب نیستند | مشکل ایرانیان خارج از کشور در دولت سیزدهم قابل حل است

0 انتشار:

صدای میراث: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست با اعضای کارگروه گردشگری شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور که صبح امروز در وزارت میراث فرهنگی برگزار شد گفت: ضد انقلاب بودن ایرانیان خارج از کشور تصور اشتباه اقلیتی در قدرت است که صاحب رسانه هم هستند و باید این عقاید و جبهه‌گیری‌ها را از میان برداشت.

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، سید عزت‌الله ضرغامی در این نشست اعلام کرد: باید به آنها (ایرانیان خارج از کشور) اطمینان دهیم که با آمدن به ایران خطری تهدیدشان نمی‌کند و سود این مسئله بسیار زیاد است. من نیز با تمام قوا برای حل این موضوع آمادگی دارم.

به ادعای وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مشکل ایرانیان خارج از کشور تنها در دولت سیزدهم قابل حل است و آیت‌الله رئیسی با تمام وجود در این راستا جلو آمده است که باید از این فرصت با توجه به موقعیت ایشان در نظام استفاده کرد.

ضرغامی افزود: برای این کار باید زیر میز بزنیم و با تغییر رویکردهای قبلی کاری متفاوت انجام دهیم که به نتیجه برسد. با رفع موانع، ارائه پیشنهادهای نو و کنار گذاشتن رویه‌های پیشین باید با جسارت، تدبیر و برنامه‌ریزی و عمل کنیم.

او با بیان اینکه زمینه بسیاری از فعالیت‌هایی که برای ایرانیان خارج از کشور متصور است در گردشگری تجلی دارد، افزود: من شخصا در این حوزه انگیزه دارم که با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های مرتبط راه را برای حضور آنها باز کنیم.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید