جمعه, ۰۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

فراخوان بنیاد نخبگان استان تهران برای ثبت‌نام در رویداد استارتاپی «گردشگری خلاق»

0 انتشار:

صدای میراث: بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری و فصلنامه گیلگمش، استارتاپ «گردشگری خلاق» را برگزار می‌کند.

به گزارش صدای میراث، از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه گردشگری، ایجاد فضای تبادل نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه است.

گفتنی است این رویداد در پنج حوزه زیست‌بوم بازار صنعت گردشگری (داخلی، ورودی، خروجی)، زیست‌بوم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، میراث ایران (فرهنگی، طبیعی، ملموس و ناملموس، منقول و نامنقول و …)، کسب و کار الکترونیک و گردشگری الکترونیک و تولید محتوا و بازاریابی محتوا برگزار می‌شود.

بنیاد نخبگان استان تهران از دانشجویان و افراد مستعد و علاقمند در سراسر کشور دعوت کرده است با مطالعه سرفصل‌های استارتاپ و توانمندی‌های خود جهت ثبت نام در این رویداد استارتاپی اقدام کنند.

علاقمندان می‌توانند در دو بخش صاحبان یکی از توانمندی‌ها (گرافیست، برنامه‌نویس و یا تسلط بر مدل‌های کسب‌وکارهای نوین ) و صاحبان ایده و طرح خلاق در حوزه گردشگری، از طریق سامانه هم‌اندیشان بنیاد نخبگان استان تهران نسبت به ثبت‌نام و ذکر توانمندی خود در بخش توضیحات برای بخش اول درج کنند. در بخش دوم نیز که مربوط به صاحبان ایده و طرح خلاق گردشگری است، علاقمندان به حضور در این رویداد استارتاپی باید مدارک لازم را در سامانه بارگذاری کرده و در بخش توضیحات نیز ایده خود را معرفی کنند.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و در روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس ۰۹۶۰۱ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان به ثبت نام در رویداد استارتاپی «گردشگری خلاق» است.

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید