دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳

هیات مدیره شبکه گردشگری فارسی زبانان جهان انتخاب شد |‌ آغاز به کار رسمی «شگرف»

0 انتشار:

صدای میراث: هیات مدیره شبکه متخصصین گردشگری فارسی زبانان جهان (شگرف) انتخاب شد و بدین ترتیب این شبکه بطور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش صدای میراث، شبکه «شگرف» همزمان با کنفرانس بین المللی گردشگری پایدار تاب آور دانشگاه کدیر هس (Kadir Has University) استانبول پایه‌گذاری و در کشور اسپانیا مقر سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسید.

گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی وحرفه‌ای گردشگری و تبادل دانش و تجربه بین فارسی‌زبانان متخصص و فعال در این صنعت پویا و کمک به توسعه گردشگری کشورها و فعالان فارسی زبان جهت ایجاد وفاق، تفاهم و هم‌افزایی از اهداف این شبکه است؛ همچنین انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح بین‌المللی با محققان و متخصصان حوزه گردشگری و همکاری با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط بخشی از اهداف شبکه متخصصین گردشگری فارسی زبان است.

شگرف تاکنون نشست‌ها، رویداد ها و ویبنارهای مختلفی با حضور استادان ومتخصصین مرتبط برگزار کرده است که از آن جمله می‌توان به «نحوه انتخاب موضوع پژوهش در حوزه گردشگری»، نگارش و چاپ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی در حوزه گردشگری، مهمان نوازى و جایگاه آن در عرصه ملى و بین المللى گردشگرى، اشاره کرد.

شگرف از استادان، صاحبنظران، دانش پژوهان، مدیران، کارآفرینان و فعالان فارسی زبان گردشگری جهان برای همکاری و عضویت دعوت کرده است. علاقه مندان به همکاری و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این شبکه به آدرس shegarf.org مراجعه نمایند.

گفتنی است اعضای هیات مدیره شگرفت بدین شرح انتخاب شده اند:

پروفسورجعفرجعفری (رئیس هیئت مدیره)

دکترحسن تقی زاده انصاری (نایب رئیس اول هیئت مدیره)

دکترسیامک سیفی (نایب رئیس دوم هیئت مدیره)

دکترمصطفی رسولی منش (عضو هیئت مدیره و دبیر)

دکترکاظم وفاداری (عضو هئیت مدیره وخزانه‌دار)

دکتررایمند رستگار (عضو هیئت مدیره وسخنگو)

مهندس سعید امامی مقدم (عضو هیئت مدیره)

print

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید