دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳

وضعیت اسفبار موزه ظروف سلطنتی سعدآباد | آبگرفتگی موزه به دلیل بارش یا شکستگی لوله؟ | آبگرفتگی نتیجه مدیریت ناکارآمد در سعدآباد است

1 انتشار:

صدای میراث: کارکنان مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد از موزه ظروف سلطنتی این مجموعه تصاویری اختصاصی برای صدای میراث ارسال کرده‌اند که مشخص می‌کند در بارندگی اخیر تهران سقف و کف و دیوارهای این موزه که آثاری از دوره قاجار تا پهلوی را در خود جای داده است دچار نم‌زدگی شدید و آبگرفتگی شده است.

کارکنان این مجموعه تاریخی اما توانسته‌اند طی چند روز آب موجود در ساختمان این موزه را تخلیه کنند. آثار موجود در این مجموعه نیز جمع‌آوری شده تا آسیبی به ‌آن‌ها نرسد.

مدیریت مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد در دوران وزارت عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به سیدحسین علوی، خواهرزاده آقای حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان واگذار شد.

حسین علوی جوانی که هیچ تجربه کاری در حوزه موزه و موزه‌داری نداشته است از بدو ورود به مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد با حاشیه‌های بسیار مواجه شده و کارکنان این مجموعه از مدیریت او رضایت ندارند.

طی هفته‌های گذشته جمعی از کارکنان سعدآباد در نامه‌ای خطاب به وزیر میراث‌فرهنگی و علی دارابی، معاون میراث‌فرهنگی کشور خواستار برخورد این وزارتخانه با رفتارهای خارج از عرف مدیر مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد با کارکنان این مجموعه و رفتارهای خودسرانه در تعطیل برخی مجموعه‌های موزه‌ای سعدآباد و رفتارهای خارجی از اصول مدیریتی او شده‌اند.

تقابل مدیر مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد با کارکنان این مجموعه و برخوردهای امنیتی او حتی موجب شد تا درخواست‌ها برای برکناری او از مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد مطرح شود.

حالا تصاویر آبگرفتگی شدید در موزه ظروف سلطنتی سعدآباد در پی بارندگی‌های اخیر که در برخی صفحات مجازی به شکستگی لوله‌ها و گرفتگی ناودان‌ها تعبیر شده است، به خوبی بیانگر ناتوانی مدیریت این مجموعه در حل مشکلات جزئی سعدآباد است.

کارکنان مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد به صدای میراث گفته‌اند که در روزهای گذشته پرسنل موزه ظروف سلطنتی سعدآباد چکمه پوش شدند تا با سطل و… آب راه یافته به بخش‌های مختلف این موزه را تخلیه کنند.

 

 

print

Discussion۱ دیدگاه

  1. از دیدگاه افراد وطن پرست و ایراندوست، هیچ حرف و سخنی باقی نمانده است به جزء تاسف بحال این ملت از بابت این همه ناکارآمدی و قوم و خویش بازی‌های تهوع آور آقایون مدعی انقلابی‌گری و الی ماشالله !!!!!!!!

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید